Ultrag Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 ok, utrolig nok har jeg installert Vista, men da jeg skal logge meg inn for aller første gang kommer jeg ikke inn, og jeg begynner å tro jeg har tastet feil passord først. Har jeg noen alternativer for å hente ut passordet/resette/whatever? Vil ikke reformatere og må ha tilgang til PC-en. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sjekk caps lock aller først Men uansett, poenget med et passord, er at ingen skal få tak i det uten at du gir dem det, derfor kan du ikke hente det tilbake (mye siden det ikke blir lagret på datamaskinen) Kanskje Offline Password & Registry Editor fungerer på Vista også. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Nei, den funker ikke. Herpet alt faktisk, nå kommer jeg ikke engang til logg inn-skjermen. Noen som har en annen løsning? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nei, den funker ikke. Herpet alt faktisk, nå kommer jeg ikke engang til logg inn-skjermen. Noen som har en annen løsning? 7911929[/snapback] reinnstaller Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Flaks jeg skrev "Kanskje" :S Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ble litt av et prosjekt dette. Nå har jeg måtte koble min hdd opp mot en annen PC og derfra slette Windows-mappa, noe som ikke er lett, da alle forsøk på en reinstallering bare går tilbake til start etter den første rebooten. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det skal ikke være lett. reformater når du installerer. Hvis dette er en oppgraderingspakke, sjekk ut guiden til å gjøre clean install fra en oppgraderingspakke. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Nei, det er sannelig sant. Prøver å først installere XP og så legge inn Vista etterpå, det som funket første gangen, bare at passordet utrolig nok ikke stemte da. Pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå