crazyeraser Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 trenger en Cheats for å komme videre i spillet.. er kommet til garasjen der jeg skal hente sprit.. kommer selvfølgelig aldri ut levende ,å nå gidder jeg ikke mere. noen som har en Cheats å gi meg? lett på de vanlige stedene men ikke noe brukbart der. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Trenger da ikke cheat... gå etter luringen når han går en liten tur får å slå lens.. Gi han et kakk i huet med balltreet når han er bak skur/garasje saken. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg skøyt meg ut jeg , først forsøk, er jo dritt lett. Bare å skyte på folka :wink: Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 joa.. ser at noen har finni/bruker "god" mod men lurer på hvor de finner det? Lenke til kommentar
Uberlord Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 http://www.actiontrip.com/cheats/mafia.phtml her en link tror de skal funke :smile: Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 aa flott takk for den :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå