Jolo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har etter veldig mye prøving fått til å lage en WordPress blogg. Men så vil jeg ha en gjestebok inn i den. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gå til Write/Write Page og kall siden for Gjestebok. Fungerer ypperlig hos meg. Se eksempel på sitronbloggen,net. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hadde tenkt på et eget skript. Men hvordan fikk du det til sånn at andre kunne skrive komentar med en gang. Jeg får ikke det opp. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Viss du vil ha eit eiga script, så kan kanskje dette vere noko for deg? http://mortz.tjokk.net/kategorier/php/ Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvordan instalerer man sånne script? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://wp-plugins.net/?filter=guestbook Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg brukte noe som het guestbook-generator, men fikk bare masse feilmeldinger. Hvet du hva som er galt? Og det komm ikke noen gjestebok! Edit: Fikk det til med en annen av gjestebøkene! Endret 11. februar 2007 av Smalltimer Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Då kan det vere lurt å sei kva feilmeldingar som kom. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Har ikke noe å si, men jeg fikk sykt mange feilmeldinger når jeg trykka generate guestbook Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hadde tenkt på et eget skript. Men hvordan fikk du det til sånn at andre kunne skrive komentar med en gang. Jeg får ikke det opp. 7915055[/snapback] Tror det har nå med temaet å gjøre, men du må også huke av for at det er lov å kommentere når du lager/redigerer posten. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har ikke noe å si, men jeg fikk sykt mange feilmeldinger når jeg trykka generate guestbook 7920344[/snapback] Nei, for all del... Det har ingenting å seie kva som er feil viss du vil løyse det... For all del... Viss nokon skal hjelpe deg, kan det vere lurt å gi relevant informasjon. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg fikk det til med en annen av det add-on ene så derfor har det ikke noe å si. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så då er saka løyst? Til neste gong når du spør om hjelp, kan det vere lurt å vere velvillig til å gi all informasjon som kan vere relevant. Det kan vere andre brukarar ser relevante ting som du ikkje ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå