olaeirik Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg lurer på å kjøpe dette kameraet til vanlig bruk. Det vil si feriebilder, bilder av personer osv.. Noen som har erfaring med dette, evt fujifilm-kameraer generelt? Ser at dette selges for 1600 kr på komplett.no Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg ser at det selges et kamera som heter a201 også. Noen som kjenner til dette eventuelt? Er det noen forskjell på disse to kameraene. Lenke til kommentar
008800 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 A201 er den gamle modellen som bruker SmartMedia-kort. A202 er stort sett identisk men bruker de nye Xd-kortene og har fått litt forbedringer. Har hatt et A201 og var godt fornøyd med kameraet , men synes det var litt dårlig bildekvalitet innendørs ved dårlig belysning. Bildekvaliteten utendørs var svært bra. Hovedårsaken til at jeg byttet ut Fuji-kameraet var for å få et kamera med optisk zoom. Vil anbefale deg å legge til noen hundrelapper å kjøpe et kamera med autofokus og zoom. f.eks. Fujifilm A204. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Som om jeg skulle sagt det selv :smile: Kjøp med autofokus Kjøp med optisk zoom (gjerne 3 x eller mer) Kjøp med lyssterk optikk, også på tele Legg i noen ekstra kroner, ellers vil du angre. Garantert. Det gjorde jeg etter mitt første kjøp :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå