Plomma2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei. Hva med å døpe å åpne Humor-kategorien under Off topic for interessante ting også? Hvis jeg finner et bilde av en interessant prestasjon, være det mennesker som gjør noe utrolig eller uansett, så blir jeg litt i tvil hvor det skal postes. Hvis jeg poster det i OT-baren kan den bli stengt fordi innholdet ikke nødvendigvis åpner for diskusjon. Heller ikke humor føler jeg det passer inn i, ettersom det er et krav om at det må være morsomt. I alle fall til en viss grad. sånn oppfatter i alle fall jeg det. - Plomma Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kunne ha vært en god ide, slik at prestasjoner kan blomstre. Stemmer for. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Om det ikke finnes en kategori som passer til det interessante som du finner så skal det være helt greit å kunne bruke Annet eller OT-Baren for å poste det. Men vi har jo kategorier for humor, sport og fritid, kultur, samfunn, vitenskap m.m så det skal jo litt til for å komme over en hendelse som ikke passer inn under de kategoriene. Og om man kommer over det så fortjener det, generelt sett, livets rett i Annet eller OT-Baren. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Evt humor/spektakulært? Jeg synes det er en god ide, men jeg er litt spent på hva som kommer til å bli postet i en slik kategori i praksis. Dette er jo en typisk blanding som man finner på f.eks. "snuttesider" som break.com. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ideen er slettes ikke dum den men jeg vet ikke helt om dette er nødvendig; Jeg føler at Humor har virket godt slik den har vært til nå (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg