propers404 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei.. Har lyst på et Big-Tower kabinett fordi det andre ser helt for j***** ut. Har sett på en del av disse på internett og finner noen få som jeg liker. Ikke masse neonlys,neonvifter osv.(kan godt være plass til 1 neonlys eller noe sånt) Helst under 1000 lappen. Noen som har noen å anbefale?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Chieftech lager vel mange stilrene big-tower kabinetter...Men jeg vil ikke anbefale Big-Tower siden det er alt for stort... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har du sett på Cooler Master Stacker. Koster litt over tusenlappen, men ser det er mange som er fornøyd med dette. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har du sett på Cooler Master Stacker. Koster litt over tusenlappen, men ser det er mange som er fornøyd med dette. 7917403[/snapback] Eg melder meg på denne. Er kjempefornøgd med CM Stacker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå