Gå til innhold

Hva er AUX temperatur?

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg Everest Home Edition, og der så jeg AUX temperatur, men hva er dette temperaturen til? Min viser 56 grader nå (kom ut fra en times spilling for 10 min siden), og det syns jeg var litt høyt selv om jeg ikke vet hva det er for noe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort har du?

(fyll gjerne ut HW i profil)

For og få temps lavere er det bare og sette i noen vifter der det er varmt, det hjelper veldig. Er det en PC som har stått en stund kan det være mye støv som gjør alt annet enn og hjelpe ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan sette opp HW, men jeg skriver det her likegreit nå :) PC-en er rundt 5 måneder så det kan ha kommet litt støv i den.

- P5W DH Deluxe

- Nvidia 7950 GT

- 2 GB ram

- E6400

- Reserator 2 vannkjøling på prosessor og grafikkort

jeg fant forresten denne om AUX http://www.lavalys.com/forum/index.php?showtopic=964 , noen forslag til hvordan jeg kan finne ut om jeg får en falsk temperatur eller ikke?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Kunne du forresten lista opp hvilke andre tempraturer den viser? blir litt enklere og finne ut av hva AUX er da om man utelukker noen av de andre.

Nå er det vel et delvis kjent problem at P5W DH blir litt varme, mange har vel fiksa dette ved og ta av de fancy lokka Asus har plasert på chipsett-kjølerene.

Ny bra goop har også hjelpe litt mener jeg og ha lest :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg startet maskinen for 5 minutter siden og AUX temperaturen er 56 grader selv om ingenting egentlig har kommet i gang enda.

Hovedkort: 39 grader (49 grader da jeg skrev dette emnet)

GPU: 29 grader (39 grader da jeg skrev dette emnet)

Harddisk: 22 grader (33 grader da jeg skrev emnet)

CPU kjerne en: 25 grader (36 grader da jeg skrev emnet)

CPU kjerne to: 23 grader (34 grader da jeg skrev emnet)

AUX: 56 grader, samme som i går.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...