bmw-M3 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei alle sammen! Jeg har en Bmw E36 318I 1994 som jeg skal prøve å få mest mulig forsvarlig ut av, og lurer på en del ting. Bytte til trim kam; Må noe annet gjøres, tenker bensin innsprøyting, hjernen osv for at dette skal virke? Montering av turbo; Må/bør man skifte alt av pakninger? KN filter; mest mulig kjølig? innsug/spjellhus; Hvor får man tak i dette som jeg får bedre ytelse av til min bil? Bensin innspr; Hva kan jeg gjøre der, tuning?hvor? Håper på svar Dere er veldig flinke til å hjelpe hverandre, fortsett med det. Takker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vel, å trimme en 318i (m42) motor om jeg ikke husker feil koster ofte mer en det smaker. Tror faktisk det er billigere å bytte ut hele motoren til en 6'er. men om du får det godkjent er en annen sak. da må det vel byttes ut til bremseskiver bak. Søk litt på bimmers.no så får du nok et godt svar. Lenke til kommentar
bmw-M3 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Vel, å trimme en 318i (m42) motor om jeg ikke husker feil koster ofte mer en det smaker. Tror faktisk det er billigere å bytte ut hele motoren til en 6'er. men om du får det godkjent er en annen sak. da må det vel byttes ut til bremseskiver bak. Søk litt på bimmers.no så får du nok et godt svar. 7910792[/snapback] ja, hehe. M43 har jeg ihvertfall, mulig for at jeg har kjede, vet ikke forskjellen.Men; ang. 6 er. Har lyst på en 325 motor, men hva må jeg gjøre da? tenker på hjernen osv. den følger som regel med da men. sånn ellers da. Bremser er greit, det har jeg tenkt på. Ellers takk for responsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå