Heggen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har nå 2*512 mb ram, og tenkte å kjøpe ett par til slike jeg får 2048 mb ram. Men så er jeg begynt å fundere litt...hvor mye ram trenger man om ett til to år? Vil det raskt bli behov for 3-4gb eller høyere?, alle ram slottene på hk'et mitt er jo da brukt! Lønner det seg heller å gå for kanskje 2*512 og 1*1024 med det første, slik jeg kan legge til en brikke til om ett år...? Eller vil dette ta så lang tid, at jeg sikkert har kjøpt en helt ny pc allerede? Pris har vel kanskje noe å si, og da kan det være greit å vite at det er disse brikkene jeg allerede har, og jeg gjerne vil kjøpe ett sett til av; https://prisguiden.no/product.php?product_id=15182 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 WinXP klarer ikke å håndtere mer enn 2Gb noe særlig, med Vista veit jeg ikke. Iallefall om et par år er det vel 4Gb pr. brikke så om du ikke bytter hele maskinen så kan du alltids bytte ut et par av brikkene... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ingen vits å tenke flere år fremover i dette tilfellet. Da er pc'en din med DDR (1) utdatert uansett. Kjøp de OCZ-brikkene hvis du har behov for mer minne. Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 ok det jeg ville vite. Kjøper de brikkene =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå