royale Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har kjøpt meg nytt skjermkort, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326982, og etter jeg satt det inn idag så funker det ikke å spille av videofiler. Jeg har prøvd og åpne dem VLC, Winamp og Media Player. Jeg tror ikke det er noen problemer med strøm siden jeg har spilt mange spill uten problemer. Noen som vet hva som kan være galt? Takker for svar! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 prøv å laste ned klite codec pack (standard) du kan oxo prøve å renske driverene med drivercleaner pro (google it) slett alt av nvidia og ati og reinstaller nyeste nvidia driver. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ok, skal prøve det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har gjort det du nevnte, og ingen av delene funket. Men jeg avinstalerte driveren og når jeg da gikk inn i windows da funket film filene. Men etter jeg instalerte den nyeste driveren klikka det igjen. ;( Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv å instalere de nyeste hovedkort driverne Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har gjort det, og da funker det ikke. Men jeg leste litt på nvidia forumet og der var det noen som sa at det kunne hjelpe med eldre drivere, så jeg skal prøve ut det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå