Ratatosk Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Screenshots fra det første Xbox MMORPG'et finner du her. Noe av den peneste cel-shadinga jeg har sett hittil. Edit: BBcode fuckup _________________ Who messed with my anti-paranoia shot!?!? [ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-12-03 17:43 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det er du ikke alene om å mene! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Har aldri skjønt hvorfor noen insisterer på å ha tjukke svarte streker som alltid ligger som et slags omriss rundt cel-shada objekter. Det ser jo totalt crap ut. Men det er det jo heldigvis ikke her. Noe som resulterer i Animé kvalitet på grafikken. Det er ikke avgjort om det skal koste ekstra for hosting, eller om det skal inkluderes i prisen på Live. Håper jo på det siste, men f.eks. PSO på Xbox vil jo koste ekstra i tillegg til Live. Regner med at TFL også vil bli dyrt å holde igang. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Veldig sikkert at det vil være månedlige avgifter. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ahhh. Jeg vi ha ett PC-spill med Cell Shading nå! Hvorfor skal det ekle konsollfolket, som bare i liten grad vet å sette pris på denne vidunderlige teknikken være alene om å få nyte godt av den? Urettferdig, Urettferdig, Urettferdig! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 20:29, skrev Jellyfisk:Ahhh.Jeg vi ha ett PC-spill med Cell Shading nå! Hvorfor skal det ekle konsollfolket, som bare i liten grad vet å sette pris på denne vidunderlige teknikken være alene om å få nyte godt av den? Urettferdig, Urettferdig, Urettferdig! Jeg tror Oni har cell-shading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå