OleBrumHonning Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Disse hardware spec har jeg Datamaskinens prosessor er AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ Datamaskinen har 3,00 GB RAM. Datamaskinen kan lese DVDer. Du kan spille inn DVDer på datamaskinen. Det gjeldende skjermkortet støtter Windows Aero™-brukeropplevelsen. Får anbefalt home basic, den passer best for min maskin sier windows upgrade advisor. Det er ingen problem med med maskinvare når jeg velger ultimate som som valg av OS. Hva bestemmer da hvilken versjon som passer best på min maskin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor Vista i det hele tatt? Trenger du dx10 til noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 det er ikke bare HW som bestemmer hva du kan få, (du kan jo selvsagt bestemme selv) men om du har media center osv. annet godt også jeg har en laptop som er under specsa dine og advisoren sier Home Premium. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Denne er feilpostet. Bør flyttes til Windows-kategorien. Jeg ville valgt Home Premium uansett. Ultimate er for dyr, og jeg synes du mister for mye med Home Basic. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Disse hardware spec har jeg Datamaskinens prosessor er AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ Datamaskinen har 3,00 GB RAM. Datamaskinen kan lese DVDer. Du kan spille inn DVDer på datamaskinen. Det gjeldende skjermkortet støtter Windows Aero™-brukeropplevelsen. Får anbefalt home basic, den passer best for min maskin sier windows upgrade advisor. Det er ingen problem med med maskinvare når jeg velger ultimate som som valg av OS. Hva bestemmer da hvilken versjon som passer best på min maskin? 7909182[/snapback] Rådgiveren sier hvilken versjon som passer utifra dine behov, ikke din maskinvare. Du har merket av for hva du kommer til å bruke, så finner rådgiveren ut hvilken versjon som passer best for deg. Jeg får Ultimate som versjonen som passer for meg Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Kan du forklare dette nærmere? Hva du mener med dette? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den går ut ifra hva du bruker maskinen din til (surfer/ser på film/spillet etc.), ikke hvor kraftig prosessor du har. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vedder på at 9 av 10 som absolutt skal ha Ultimate hadde klart seg fint med Home Premium Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vedder på at 9 av 10 som absolutt skal ha Ultimate hadde klart seg fint med Home Premium 7917958[/snapback] Nja, hadde vel klart meg fint uten Ultimate, men jeg vil både ha Shadow Copy funksjonene, og nettverksfunksjonene Gjør det mye enklere Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 hvorfor blir da kun maskin spec som blir fremhevet i aviser etc? Vet du det toretors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå