BearCat Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Sorry, har sjekket ut brennerne jeg har tilgang til på jobben. Den gode nyheten er at software støtter brikken din, den dårlige er at jeg ikke kunne finne en fungerende POD, som matchet sokkeltypen Har "vi" helt utelukket floppy-flash som mulig redning ? Ta ut alle kort, sett inn et PCI skjermkort, reset CMOS, og boot fra floppy som du laget. Endret 13. februar 2007 av BearCat Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Kan anbefale http://www.biosflashuk.com/De brenner ny bios til deg, og sender i posten. Topp service! (SS) 7937517[/snapback] Skal sjekke det ut! Takk Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Komplett ordnet en for meg for endel år tilbake, sendte ved biosbrikke fil og 100kr. Men hvis de ikke gjør det lenger så kan du som noen var inne på her, pelle ut biosbrikka starte opp en maskin med ett likt hk. pelle ut biosbrikka på denne når du er inne i windows. Deretter sette inn feilflasha brikke og flashe denne med riktig fil fra windows. Derette pelle denne ut og sette de inn på de riktige plassene. Husk at å fikle med brikker er risikofylt og gjøres på eget ansvar. Er du uheldig kan du risikere å sitte igjen med to ødelagte HK. Lenke til kommentar
Laffo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hadde samme problemet for noen år tilbake, spurte om komplett kunne sende meg en brikke og 3 dager etterpå lå en fisk ferdig brikke i postkassaOg det helt gratis. Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Sorry, har sjekket ut brennerne jeg har tilgang til på jobben.Den gode nyheten er at software støtter brikken din, den dårlige er at jeg ikke kunne finne en fungerende POD, som matchet sokkeltypen Har "vi" helt utelukket floppy-flash som mulig redning ? Ta ut alle kort, sett inn et PCI skjermkort, reset CMOS, og boot fra floppy som du laget. 7938280[/snapback] Nja, jeg har ikke muligheten til å få tak i PCI skjermkort og pcen ser ikke ut til å lese diskettstasjonen som jeg setter i, jeg vet at den virker, og at alle kabler er satt i riktig Edit: sorry at jeg ikke har svart på en stund, men jeg er på ferie Endret 17. februar 2007 av objeCt Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hadde samme problemet for noen år tilbake, spurte om komplett kunne sende meg en brikke og 3 dager etterpå lå en fisk ferdig brikke i postkassaOg det helt gratis. 7939528[/snapback] Hadde du kjøp kortet på Komplett da eller? (Jeg har ikke kjøpt det der) Sendte du mail eller ringte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå