Heilage Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei. Mottok min nye MIST 600W i går, og drodlet litt med å sette den sammen i dag. Nå har jeg bygd sammen alt, men jeg får null bilde på skjermen og det funker ikke å skru PCen av ved å bruke Av/På-knappen eller resetknappen. Hva kan være galt? Specs: HK: Asus A8N-E CPU: AMD Athlon64 3800+ RAM: 2GB Crucial (mer husker jeg ikke i farta) HDD: 4stk Skjermkort: PowerColor Radeon X850PRO VIVO Lenke til kommentar
Bza Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Starter vifter og andre ting når du slår på PCen da? Har du sjekket at alle kabler er skikkelig montert? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Starter vifter og andre ting når du slår på PCen da? Har du sjekket at alle kabler er skikkelig montert? 7909422[/snapback] Alt starter som normalt. Null varsellyder eller noe. Forresten så har jeg slitt litt med koblingene til skjermkortet, det må nevnes. På skjermkortet har jeg seks-pins kontakt. Ledningen som skal brukes har en seks-pins og to åtte-pins. Problemet er at kontakten i selve PSUen også er sekspins. Endret 10. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå