monti Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 en venn av meg har hatt problemer med dott i det ene øret sitt. Han fikk det når han satt på et tog natt til onsdag. han har hatt en dott siden, i brå bevegelser får han litt vondt. noen som har opplevd lignende, eller som vet hva det kan være? Noen som vet hva han kan gjøre for å få det bort? han har en mulig lungebetennelse nå, så kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Letium Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmmm, jeg vet ikke så mye om dette, men en gang fikk jeg plutselig dott i det ene øret, jeg hørte skikkelig dårlig og det var ordentlig ubehagelig, men det gikk over samme kvelden - etter en lang dag. Lenke til kommentar
monti Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hmmm, jeg vet ikke så mye om dette, men en gang fikk jeg plutselig dott i det ene øret, jeg hørte skikkelig dårlig og det var ordentlig ubehagelig, men det gikk over samme kvelden - etter en lang dag. 7909237[/snapback] ja..men det her har vart helt siden onsdag.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmmm, jeg vet ikke så mye om dette, men en gang fikk jeg plutselig dott i det ene øret, jeg hørte skikkelig dårlig og det var ordentlig ubehagelig, men det gikk over samme kvelden - etter en lang dag. 7909237[/snapback] ja..men det her har vart helt siden onsdag.. 7909328[/snapback] Jeg har hatt en dott i øret i et par uker nå, tror det er pga. forkjølese... Den er verst om morgenen, og den kommer som oftest på bussen på vei til skolen..Men den forsvinner litt ut på dagen.. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En forkjølelse er nok mest sannsynlig årsaken vil jeg tro. Du nevner lungebetennelse her så der tipper jeg det ligger en direkte sammenheng. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sjekket dotten jeg hadde i øret etter å ha vært plaget en stund: Det viste seg å være bihullebetennelse. 3 piller og vips var det fikset. Dessverre nytter det ikke å gå til en allmennlege med slikt. Du må til øre-nese-hals spesialist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå