Megern Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Har instalert vista nå, men måtte ta ut den ene hardisken fordi jeg fikk feilmelding. Har nå satt den inn, men kommer ikke opp i windows. Jeg kan se den på egenskaper og maskinvare og i BIOS, men kan ikke lagre noe på den. Skal jeg bare boote med dvd'en inne og instalere på nytt da eller? Takker for alle svar Endret 9. februar 2007 av Megern Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvis jeg forstår deg rett kan det muligens være en disk med problemer. Da kan det være greitt å ta en sjekk med fabrikantens diagnoseprogram. Du finner slike på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Legger ved noen bilder som kan kanskje forklare det jeg prøver å si. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Disken har visst ingen partisjon. Sjekk i Disk Management. Har du data på den disken du vil ta vare på? PS: Man bør aldri poste BMP bilder! BMP er et ukomprimert format og ubrukelig til det meste. Du må lagre slike bilder som GIF eller PNG, da blir størrelsen ned mot 1/100. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 nei den er helt ny og ubrukt, men jeg har lyst til å bruke den. Skal sjekke i disk manangement nå Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 nei den er helt ny og ubrukt ... 7911332[/snapback] Da er det ikke rart at den ikke vises. Du må lage en partisjon først. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har ikke så mye peil, men formaterer den nå. Er på 70% så skal si ifra om det gikk. Du har vært veldig hjelpsom hårek. Tusen takk Lenke til kommentar
Megern Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det fungerte hårek, tusen takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå