anietsoj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hjemmelagd pizza her ja Har også taco en gang i blant! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hjemmelagd pizza her ja Har også taco en gang i blant! 7914736[/snapback] Hjemmelagd pizza er godt Men taco derimot.... Lenke til kommentar
hauska Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spiser hjemmelagd pizza hver lørdag, jeg og broren min lager. Det er drit godt og egentlig ganske gøy å bake Ligger ofte over til søskenbarnet mitt, og da er det alltid kylling-vinger og pizza Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Pizza, spiser med alle i familien utenom broren min fordi han ikke gidder å komme ned(Flaringo på forumet) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 På lørdager er det som regel: taco, pizza eller biff som dukker opp ved middagsbordet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg spiste baguett i går.. mvh Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Som regel en eller annen rullekebab fra et gatekjøkken, eller helsekost når jeg ikke er ute. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Som regel en eller annen rullekebab fra et gatekjøkken, eller helsekost når jeg ikke er ute. 7924893[/snapback] Sikkert godt det å ja Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Pølse og spagetti, som alle andre dager. Eller noe annet hybelfór. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Taco, Pizza, Biff, Ostesufle, Bakt potet med salat, En eller annen gryte pappa lager, Sweet and Souer, Forskjellige typer woker...ble sulten jeg gitt.. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Spiser enten : Taco, Pizza, Biff m/chips eller annen ikke-hverdagslig kost Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mat og/eller drikke. Drikket kan være alkoholholdig. Maten er av samme sort som jeg spiser ellers i uka. Dersom jeg er hjemme hos min familie blir det hjemmelaget pizza på lørdagskvelden. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Modifisert Big1-pizza. Fortrinnsvis Pepperoni eller Rally som utgangpunkt, og så legger jeg først på nesten hele innholdet av liten boks med ananas (billigste sort fra Rema/Rimi, de dyre blir for sure), deretter et lag med pepperoniskiver (en halv pose Grillstad dekker akkurat, men Gildes er egentlig bedre), og så revet ost oppå der. Det absolutt beste utgangspunktet var Tripple meat. den ble rett og slett sykt god når den var tilberedt på denne måten. Desverre sluttet de med den. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hmm.. taco, hjemmelaget pizza er det jeg spiser mest på lørdager Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 som sagt... det er vist flest som spiser hjemmelagd pizza... ååå Gleder meg til lørdan at for å spise pizza :D :D Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Prøver å ordne noe ekstra godt fredag og/eller lørdag, men lager som regel det jeg har lyst på(forutsett jeg har råvarer) ellers i uka også. F.eks. hjemmelaget lasagne, calzone, chili con 'neo(min egen chili-oppskrift), burritos eller noe annet snadder. Endret 13. februar 2007 av Neophus Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hjemmelaget pizza, paps' innbakte taco pizza , taco eller lasagne. Måltidet inntas sammen med familien. Etterpå er det foran PC'en med godteri og brus Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hjemmelagd pizza her ja Har også taco en gang i blant! 7914736[/snapback] Hjemmelagd pizza er godt Men taco derimot.... 7914749[/snapback] HVAA? Taco derimot?? Taco er jo det Aller beste! Jeg likte det ikke før, pga en vond opplevelse med tacoskjell, men nå har jeg skjønt at Taco er Mexicos gave til verden Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg og dama kan ha taco flere ganger i uken vi. Var en uke vi hadde det hver dag tror jeg. Er blitt litt lei nå da. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det samme jeg spiser på en hvilken som helst annen dag. Fisk, kylling, tunfisk, karbonadedeig osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå