Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva spiser du på lørdags kvelden?? Hva er din favoritt mat på lørdag? Spiser du sammen med noen?? Jeg spiser Pizza og taco hver lørdag jeg åsså spiser jeg med alle i familien min. Hva med deg?? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vanligvis blir det taco, hvis ikke fattern er hjemme. Da blir det vanligvis noe ordentlig avansert shit Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Pizza, biff eller biffsnadder er vel det min familie pleier å spise på lørdagskvelden... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Neh, det er jo forsjellig. men er ofte noe digg. Pizza osv Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Pizza (kjøpt, hjemmelaget), taco, chicken tandoori (indisk digg), ostesuffle, moussaka. Og godteri senere på kvelden. edit: Alt av mat og drikke inntas med familien til stede. Godteriet inntas ofte foran PC, samt medfølgende dose brus. Endret 9. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Pizza (kjøpt, hjemmelaget), taco, chicken tandoori (indisk digg), ostesuffle, moussaka. Og godteri senere på kvelden. edit: Alt av mat og drikke inntas med familien til stede. Godteriet inntas ofte foran PC, samt medfølgende dose brus. 7909033[/snapback] hehe vi hrar hjemmelagd pizza noen ganger jeg å.... å lørdags godtet og brusen kommer inn foran pc`en her å Lenke til kommentar
Letium Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tja, pizza og taco er det det oftest går i. Men jeg lager noen ganger en sånn meksikansk ting med masse tacosaus og krydret kjøttdeig, bønner osv. + ost på toppen. NEmnam, kjempegodt, SKikklig meksikansk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ostesuffle, pizza, taco eller godteri. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruker og spise taco og pizza. Av og til biff Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 TACO <3 Lørdag er Taco-dag =) spiser enten med vennene mine, eller på dataen spise med familien er kjedelig. og til taco'en går det med 4-5 dl pepsi max per "taco-pakke" ( ei stoor lefse fylt til randen av tacokjøtt) og deretter minst en halvliter innen nærmeste halvtime ^^, Og så rundes måltidet av med enda mer pepsi max, og store mengder smash eller sjokoladeis Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Spiser pizza lørdagskveldene. Enten hjemmelaget eller en Big One av noe slag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm... Kunne skrivd mye her, men det kommer ann på om søstra og broren min er hos faren sin eller ikke (annenhver helg), de helgene de er hjemme er det vel taco (de er snadder), eller andre ikke fullt så spenende retter, men om de ikke er hjemme er det som oftest noe eksotisk og godt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Spiser omtrent det samme i helgene som ellers i uken vi. Taco, kylling og pizza er ikke forbeholdt helgene her i huset. Noen ganger spiser vi speilegg, andre ganger spiser vi fiskegrateng. "Lørdagsmiddag" er oppskrytt. Jeg spiser sammen med samboeren og datteren min. Endret 10. februar 2007 av BeFs Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det jeg har lyst på. Disker ikke opp noe Gourmet-måltid fordi det er lørdag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Taco, Pizza, Lassagne? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 På lørdagskvelden er det vanlivis pizza eller taco. Men det kan variere siden jeg ofte går lei det samme hele tiden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vel, i dag blir det vel fine boller med hvitost og paprika til filmen Stealth. Godt nok for meg Lager ikke noe stort bare fordi det er lørdag, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg spiser pappas hæmlagde pizza! Uten den blir ikke lørdagen den samme! Nubs altså! Taco skal etes på fredag! Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 heheeh de fleste spiser pizza her ja.... har spist hjemmelagd pizza i dag jeg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Pizza eller Lasagne. Og ettersom jeg bare går i 10. klasse enda, og ikke har flyttet ut, så spiser jeg hjemme med resten av familien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå