Gå til innhold

Hjelp til valg av ny mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte nettopp Nokia 5300 fra www.xd.no og mottok den i går formiddag klokken 10 da jeg satt å spiste frokost kom postmnannen og leverte den til meg :thumbup:

Meget fornøyd med butikk og telefon hittil, og prisen på den var ikke så ille heller.

Følger med både handsfree, datakabel og minnekort.

Lenke til kommentar
Noen som vet ?

7943967[/snapback]

Den telefonen du tenker på helt ok. Går nok fort lei telefonen, men den er jo liten og fin da. Når jeg kjøper Samsung er det for designet ikke spessielt for funksjonene. Men jeg anbefaler fortsatt samsung d900 :D

Endret av Bird1113
Lenke til kommentar
Noen som vet ?

7943967[/snapback]

Den telefonen du tenker på helt ok. Går nok fort lei telefonen, men den er jo liten og fin da. Når jeg kjøper Samsung er det for designet ikke spessielt for funksjonene. Men jeg anbefaler fortsatt samsung d900 :D

7951713[/snapback]

det er kanskje ikke like lett å "slenge på en tusenlapp" for en 14åring (no offence til kristin), selv om det er en bra mobil, da.

foreslår nokia 5300 eller SE k610i / z710i.

evt kan du vente til SE w610i kommer ut, en gang før sommeren.

Endret av isergodt
Lenke til kommentar
Noen som vet ?

7943967[/snapback]

7951713[/snapback]

det er kanskje ikke like lett å "slenge på en tusenlapp" for en 14åring (no offence til kristin), selv om det er en bra mobil, da.

foreslår nokia 5300 eller SE k610i / z710i.

evt kan du vente til SE w610i kommer ut, en gang før sommeren.

7954981[/snapback]

yeye, men hadde heller spart en måned til å kjøpt en litt nyere telefon. Hvis du klarer deg uten mobil så lenge da :p Telefoner blir veldig fort gamle, å hvis du bryr deg om det er det best å kjøpe nyere telefoner :D Men seff det er du som bestemmer jeg bare sier hva jeg ville gjort :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...