nordlending Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 trenger man ny driver når man har et gammalt geforce2 mx/mx400 på xp pro? problemer med å kjøre mange spill o.l noen som veit hvordan jeg installerer driveren? ( har funnet den på nvidia.com ) har prøvd å installere men det blir bare problemer.... noen råd??? takker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hvis du har en driver hentet fra nvidia.com, så bruk denne, hvis ikke så henter du ned drivere derfra. Når du har gjort dette bruker du f.eks. winzip, og legger filene et sted du finner dem igjen senere. Gå inn i enhetsbehandlingen, gå til display-adapter, og fjern grafikkortet. Når du har gjort dette vil du bli bedt om å starte maskinen på nytt. Når den kommer inn i windows igjen, finner windows kortet grafikkortet ditt, og da henviser du til det stedet der du la driverne. Da burde grafikkortet fungere. bertie ps. ble litt kjapp forklaring, men du finner nok ut av det... :smile: Lenke til kommentar
sara Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 dette er feil sted å spørre om slik det er på hw.no du kan stille slike spørsmål..... (bare så du vet det!!!!!!) Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 17:47, skrev bertie:hvis du har en driver hentet fra nvidia.com, så bruk denne, hvis ikke så henter du ned drivere derfra. Når du har gjort dette bruker du f.eks. winzip, og legger filene et sted du finner dem igjen senere.Gå inn i enhetsbehandlingen, gå til display-adapter, og fjern grafikkortet. Når du har gjort dette vil du bli bedt om å starte maskinen på nytt. Når den kommer inn i windows igjen, finner windows kortet grafikkortet ditt, og da henviser du til det stedet der du la driverne.Da burde grafikkortet fungere.bertieps. ble litt kjapp forklaring, men du finner nok ut av det... :smile: Takker :smile: Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 17:55, skrev sara:dette er feil sted å spørre om slik det er på hw.no du kan stille slike spørsmål.....(bare så du vet det!!!!!!) hw og gamer har jo samme forum da... (bare så du vet det!!!!!!) :lol: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Han posta det under gamer/hjelp Så det var feil. (Bare så du vet det) :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 18:16, skrev Den Polse:Han posta det under gamer/hjelpSå det var feil.(Bare så du vet det) :razz: :razz: :razz: hehe :smile: men..... så i "hjelp" på windows at man måtte ha windows update.... er dette nødvendig??? er ikke noen kløpper når det gjelder pc.... nærmere forklaring,noen???? god jul! :smile: Lenke til kommentar
sara Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 det jeg mente var at han spurde om dette spørsmålet på gamer.no og at han heller burde vært på hw.no hvis han skall få skikkelig hjelp der er det flere som kan slike ting. Dette er en side for gamere. Jeg skjønner at enkelte ikke vil være veldig medgjørlig når de sier at det er jo samme forum da. På en måte ja men det er også avskilt slik at gamer spørsm. ikke kommer på hw.no og omvendt.... (bare så dere vet det mente ikke noe vondt med det jeg skrev...:smile:Ville bare underrette om det! Lenke til kommentar
eivi Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 17:47, skrev bertie:Gå inn i enhetsbehandlingen, gå til display-adapter, og fjern grafikkortet. Når du har gjort dette vil du bli bedt om å starte maskinen på nytt. Når den kommer inn i windows igjen, finner windows kortet grafikkortet ditt, og da henviser du til det stedet der du la driverne. Hvor finner jeg enhetsbehandlingen og display-adapter? HAr samme problem sjøl, med det samme kortet.. -eivi Lenke til kommentar
skaarj. Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Høyreklikk på min datamaskin, så egenskaper, så maskinvare så enhetsbehandling i midten... bare så du vet det :razz: ( ok, den spøken er kanskje "litt" for vellbrukt, men hadde så lyst til å si det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå