Gå til innhold

driver til geforce mx 400 for xp pro

Anbefalte innlegg

trenger man ny driver når man har et gammalt geforce2 mx/mx400 på xp pro?

problemer med å kjøre mange spill o.l

noen som veit hvordan jeg installerer driveren? ( har funnet den på nvidia.com )

har prøvd å installere men det blir bare problemer....

noen råd???

takker for alle svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har en driver hentet fra nvidia.com, så bruk denne, hvis ikke så henter du ned drivere derfra. Når du har gjort dette bruker du f.eks. winzip, og legger filene et sted du finner dem igjen senere.

Gå inn i enhetsbehandlingen, gå til display-adapter, og fjern grafikkortet. Når du har gjort dette vil du bli bedt om å starte maskinen på nytt. Når den kommer inn i windows igjen, finner windows kortet grafikkortet ditt, og da henviser du til det stedet der du la driverne.

Da burde grafikkortet fungere.

bertie

ps. ble litt kjapp forklaring, men du finner nok ut av det... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 17:47, skrev bertie:

hvis du har en driver hentet fra nvidia.com, så bruk denne, hvis ikke så henter du ned drivere derfra. Når du har gjort dette bruker du f.eks. winzip, og legger filene et sted du finner dem igjen senere.

Gå inn i enhetsbehandlingen, gå til display-adapter, og fjern grafikkortet. Når du har gjort dette vil du bli bedt om å starte maskinen på nytt. Når den kommer inn i windows igjen, finner windows kortet grafikkortet ditt, og da henviser du til det stedet der du la driverne.

Da burde grafikkortet fungere.

bertie

ps. ble litt kjapp forklaring, men du finner nok ut av det... :smile:

Takker :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 18:16, skrev Den Polse:

Han posta det under gamer/hjelp

Så det var feil.

(Bare så du vet det) :razz: :razz: :razz:

hehe :smile:

men..... så i "hjelp" på windows at man måtte ha windows update.... er dette nødvendig???

er ikke noen kløpper når det gjelder pc.... nærmere forklaring,noen????

god jul! :smile:

Lenke til kommentar

det jeg mente var at han spurde om dette spørsmålet på gamer.no og at han heller burde vært på hw.no hvis han skall få skikkelig hjelp der er det flere som kan slike ting. Dette er en side for gamere. Jeg skjønner at enkelte ikke vil være veldig medgjørlig når de sier at det er jo samme forum da. På en måte ja men det er også avskilt slik at gamer spørsm. ikke kommer på hw.no og omvendt.... (bare så dere vet det mente ikke noe vondt med det jeg skrev...:smile:Ville bare underrette om det!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 17:47, skrev bertie:

Hvor finner jeg enhetsbehandlingen og display-adapter? HAr samme problem sjøl, med det samme kortet..

-eivi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...