andrevr Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har Need for speed hot pursuit 2. Morsomt nok, men liker kanskje rallyspill (og ikke politi etter meg) bedre. Har tre muligheter: 1. Rallisport 2. WRC II Extreme 3. Colin McRea 3 Alle er vel i seg selv bra, men vil ha det beste spillet. Pris er uvesentlig, gameplay er veldig viktig. WRC er vel det nyeste. Alle har bra grafikk. Svar seriøst og håper folk som har prøvd flere av spillene også svarer. Takker for svar.. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-04 09:50 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Rallisport ? Noe til PS2 som heter det? Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 rallisport... kanskje ikke, saa noen snakke om det spillet i en annen traad... ok, av de bilspillene , rally, som finnes til ps2. hvilket er best da? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Overall beste spillet: Rallisport Challange, men det finnes ikke til PS2. Det beste spillet til PS2 er WRC. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 17:32, skrev Jc-g:Overall beste spillet:Rallisport Challange, men det finnes ikke til PS2.Det beste spillet til PS2 er WRC. Når det gjelder hvilket rallyspill som er best, så kan jo det defineres på flere måter. CMR3 og WRC2 Extreme er jo mye mer realistiske rallyspill enn Rallisport Challenge. For og si det enkelt; CMR3 og WRC2 Extreme er Rally-simulatorer, mens Rallisport Challenge er Arcade-rally. Og for og si det på en annen måte: CMR3 og WRC2 er for ihugga rally-fans, som liker massevis av løp, ekte teams/baner, bil-slitasje/skader o.l., mens Rallisport Challenge er for de som digga Sega Rally litt tilbake i arcade-tia :smile: Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 OK La meg nyansere spørsmålet mitt litt mer. Jeg skal kjøpe enten spillet WRC II Extreme eller Colin McRea 3. Hva bør jeg kjøpe, og hvorfor? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har ikke testet noen av de selv - men har lest flere plasser at WRC II Extreme skal være bedre enn CMR3 - både på gameplay og grafikk. her er en liten review: http://www.gametainment.com/?topic=4&no=998 quote fra review'en: "World rally championship 2 slo ned som en bombe her i gametainment redaksjonen! Etter å ha spilt Colin McRae3 kan vi med STOR sikkerhet si at dette er et mye bedre spill!" Lenke til kommentar
Rallyfan Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hallo! Begge spillene er knallbra synes jeg, men det fine med WRC II er at det er lisensiert etter World Rally Championship, altså med riktige intro'r og kommentarer og sånne "viktige" ting.. Uansett er det med på å lage en bra spillefølelse. Også slipper du å kjøre Ford..:smile:) Men enda er det for vanskelig og ødelegge bilen. . . Spillet er bra lagt opp med litt uforutsigbare konkurenter og hendelser; slik det skal være. Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Etter å ha lest deres meninger og lest den nevnte nettsiden (takk for link), har jeg kommet fram til at WRC II extreme må være det beste valget... Nå er vel også spillet Gran turismo 3 ganske rimelig på elkjøp og slike butikker, så hvis jeg kjøper gran turismo 3 og wrc II extreme, da har jeg nok en veldig kolleksjon av bilspill går jeg ut ifra... Lenke til kommentar
Rallyfan Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Ha! Akkurat det gjorde jeg også! GT3 er kjempemorsomt, men må vel kunne kalles et arkadespill...Uansett er det kjempe underholdende å kunne vasse i grom trimming og fete biler! Spillet fungerer forøvrig veldig bra med Momo rattet. Lite tips til første bilen : Mazda Miata'n..Velg den med mest motor..128 hk om jeg ikke husker helt feil. Kan trimmes og tunes ganske lenge, så den kan brukes i rimelig mange klasser. Du vinner glatt Gran Tourisimo World Championship beginner level og da begynner det sakte men sikkert å tikke inn litt kroner til værre utstyr.. ern ern!! Lenke til kommentar
Strips Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 helt enig! Grand Turisimo 3 er helt konge... synes de har en perfekt balanse mellom relisme og moro. Men nå er jo ikke GT3 best kjent for sine rally egenskaper. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 GT3 er i Platinum utgave, og koster bl.a. 279kr hos http://www.gamesmix.com du kan også bestille gt3 fra play.com og betale ca. 190kr inkl. porto og mva for spillet - og siden det da er under 200kr, så er det toll/moms-fritt (play.com sender fra utlandet). ellers ligger det somregel på 299 hos akers mic, elkjøp, spiderman, osv. og ja - GT3 er konge! Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 hva er forskjellen på "Gran Turismo 2002: Concept" og "Gran Turismo 3 (Platinum)" da? Sistnevnte er foreøvrig utsolgt hos play.com akkurat nå. Er jo litt billigere enn man får det for i norge... Lenke til kommentar
Rallyfan Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 GT 3 Consept er en litt begrensa utgave med såkalte "konsept" biler. Slike lure biler man viser på store messer o.lign. Masse morsomme biler, men personlig synes jeg det funker best om man har "orginalen" først..Har begge to og har ikke spilt "Consept" SÅ mye for å si det sånn... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Er det noen her som har testet RalliSport på PC. erfaringer ? Ser på http://www.microsoft.com/games at det er sluppet på markedet. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har testa Rallisport. Synes det er lite realistisk, dårlig fysikk, og mer arcade enn rally. Men greit som underholdning. Skal du ha et realistis rallyspill, prøv Rally Trophy. Markedets beste til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå