The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skal jeg safe med en Dangerden 8800GTX blokk til 850,- eller skal jeg gå for en fra Koolance til 600,- ? Skal brukes med en MCP655 pumpe 1/2 slanger og en trippel radiator fra dangerden ! BTW: noen som har funnet et preview/review av den fra Koolance det har nemlig ikke jeg Takker Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Eller kanskje denne. Vet ikke hvilken som er den beste, men det jeg vet er at de har vært utsolgt overalt så lenge jeg har lett etter dem. Si ifra hvis du finner ett sted som har 8800GTX blokker inne. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Vel jeg skal kjøpe fra USA ... Tror nå at det blir en EK etter å ha sett åssen DD er invendig Er en tråd om det på extremesystem.org/forum Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjøp en EK, det slår du ikke feil med. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er jo også dette kortet med innebygget vannkjøling. (8800) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har ikke sett noen priser her i norge eller USA, emn tilsvarende bare med DD blokk og fra BFG koster 800$ så det er ikke aktuelt å betale eksta 200-300$ mer for monteringen ! også har jeg skjermkortet fra før av så jeg skal nok bare ha blokk ! Kjøper nok fra PTS (Petras Tech Shop ?) Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har ikke sett noen priser her i norge eller USA, emn tilsvarende bare med DD blokk og fra BFG koster 800$ så det er ikke aktuelt å betale eksta 200-300$ mer for monteringen ! også har jeg skjermkortet fra før av så jeg skal nok bare ha blokk ! Kjøper nok fra PTS (Petras Tech Shop ?) 7927342[/snapback] PTS har laaaaang leverings tid på EK blokkene (mange som bestiller dem). Har selv handlet rett fra ekwaterblocks.com og kan ikke annet en å anbefale. blokkene koster rundt €85. => ~700kr (husk å regne inn porto mva tollavgift blah blah) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, men jeg skal bestille dem i USA da jeg slepper mva. Sist jeg skjekka (2 dager siden) så stod det ikke noe om at de ikke var på lager ! Lenke til kommentar
daherik Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja, men jeg skal bestille dem i USA da jeg slepper mva. Sist jeg skjekka (2 dager siden) så stod det ikke noe om at de ikke var på lager ! 7928555[/snapback] Hæ? Hvordan slipper du mva mener du? Tviler på at petras tech shop er særlig behjelpelige med å hjelpe deg å svindle staten. Hvis du mener at du slipper å betale den amerikanske mva kan du like gjerne bestille fra ek. Du slipper der også. Tenker du på leveringstid bør du bestille fra ek. De holder til i europa og er de første som får blokkene. Deretter blir blokkene sendt fra ek til petrastechshop og de som har vært så smarte å bestille direkte fra ek. Blokkene blir utsolgt før de kommer på lager så du må forhåndsbestille. Lenke til kommentar
daherik Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Og som en side-note vil jeg gjerne si at ek var så hyggelige at de pakket blokka inn en liten pakke med påskrift om at innholdet var verdt bare 10 dollar Muligens en liten glipp fra dem, men det sparte meg for tollen! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Men jeg har en som er i USA som tar med litt for meg når han kommer tilbake i mars måned Derfor kan jeg ikke bestilee fra EK.com for det er en europeisk side og da må jeg betale toll fra europa og til USA :S Da vurderer jeg nesten DD siden de er på lager nå ! Edit: hva annet enn toppen er forskjellen på Denne og denne og hva er egneltig delrin på godt norks ? Endret 13. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Selv ikke ordboka mi visste det. Alt jeg vet er at delrin er plast. Ser for meg en slags fleksibel og slagfast plast. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Ok fant det ikke i ordboka jeg har fra skolen og heller ikke på tritrans.net så derfor lurte jeg .... Gir det noen fordeler framfor plexi utenom at maling fester seg bedre på den `? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Delrin Det er ikke så sprøtt som Acryl (plexiglas), og tåler en del mer. Bruker det til en del utstyr som blir herja med en del der jeg jobber. Endret 13. februar 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Delrin Det er ikke så sprøtt som Acryl (plexiglas), og tåler en del mer. Bruker det til en del utstyr som blir herja med en del der jeg jobber. 7935506[/snapback] Selvfølgelig er det det :!: Har bestilt en sånn jeg også.. Fra PTS Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Selvfølgelig er det det :!: Har bestilt en sånn jeg også.. Fra PTS 7937988[/snapback] Selvfølgelig er det hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå