Gå til innhold

Hvilken blokk til 8800GTX av disse to?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett noen priser her i norge eller USA, emn tilsvarende bare med DD blokk og fra BFG koster 800$ så det er ikke aktuelt å betale eksta 200-300$ mer for monteringen !

også har jeg skjermkortet fra før av så jeg skal nok bare ha blokk !

Kjøper nok fra PTS (Petras Tech Shop ?)

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen priser her i norge eller USA, emn tilsvarende bare med DD blokk og fra BFG koster 800$ så det er ikke aktuelt å betale eksta 200-300$ mer for monteringen !

også har jeg skjermkortet fra før av så jeg skal nok bare ha blokk !

Kjøper nok fra PTS (Petras Tech Shop ?)

7927342[/snapback]

PTS har laaaaang leverings tid på EK blokkene (mange som bestiller dem). Har selv handlet rett fra ekwaterblocks.com og kan ikke annet en å anbefale. blokkene koster rundt €85. => ~700kr (husk å regne inn porto mva tollavgift blah blah)

Lenke til kommentar
Ja, men jeg skal bestille dem i USA da jeg slepper mva. :evil:

Sist jeg skjekka (2 dager siden) så stod det ikke noe om at de ikke var på lager !

7928555[/snapback]

Hæ? Hvordan slipper du mva mener du? Tviler på at petras tech shop er særlig behjelpelige med å hjelpe deg å svindle staten.

Hvis du mener at du slipper å betale den amerikanske mva kan du like gjerne bestille fra ek. Du slipper der også.

Tenker du på leveringstid bør du bestille fra ek. De holder til i europa og er de første som får blokkene. Deretter blir blokkene sendt fra ek til petrastechshop og de som har vært så smarte å bestille direkte fra ek.

Blokkene blir utsolgt før de kommer på lager så du må forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

Men jeg har en som er i USA som tar med litt for meg når han kommer tilbake i mars måned ;)

Derfor kan jeg ikke bestilee fra EK.com for det er en europeisk side og da må jeg betale toll fra europa og til USA :S

Da vurderer jeg nesten DD siden de er på lager nå !

Edit:

hva annet enn toppen er forskjellen på Denne og denne og hva er egneltig delrin på godt norks ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...