Gå til innhold

LG L226WT-SF, reviews og erfaringer?

LockBreaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et forum som har diskutert denne skjermen fra sin spede begynnelse finner du her http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1130522

Obs: skjermen som dem refererer til har litt annen produkt-navn i skandinavia:

LG l226wt serien som heter samme.

LG l226wtq som heter LG l226wa i USA o.l.

Der du har en slutt som er eks. SF (har med finnish gjøre, ergo sf er Silverfinish, bf- BlackFinish (evt Front))

Jeg har selv sett etter denne skjermen, men etter lest litt (mye) og at LG i tillegg er treg får produkter på markedet, gikk jeg for Samsungs nye 226bw istedenfor, utseende på LG's er penere, likner litt på Dell's skjermer, men Samsung'en er litt mere plastig med blank(glossy) plast.

Specs er samme på disse, dvs det påstås at LG's WT er et ChiMei display - som regnes som lavpris og sånnpasse kvalitet, men LG's wtq/wa er sansynligvis LG-phillips display av sansynligvis høyere kvalitet, Samsung 226bw er Samsung's egenproduserte display.

Det rapporteres at LG l226wt har relativt mye backlightbleeding, (wtq/wa er ukjent), Samsungs 226bw skal visserligen ha mindre backlightbleeding.

Kan også nevne at alle disse skjermene er TN baserte displays!

Vet ikke om dette er til hjelp eller ikke, jeg får min Samsung på mandag iallefall :)

Mvh

Endret av RoosterX
Lenke til kommentar

ketle: på popcap? Vel jo iflg dem var den jo det, men OBS OBS det var av LG's modeller *kun* l226wt, og ikke l226wtq/wa.

Jeg kjenner meg ganske så sikker på at l226wtq kommer/er en bra skjerm, som jeg har sagt tidl så om LG leverte fortere til skandinavia skulle jeg nok bestilt den framfør samsungen, men helt klart design er relativt viktig når man nå først skal kjøpe noe, så bare det gir et ekstra + til LG fra min side.

Endret av RoosterX
Lenke til kommentar

Xzan: Antar den kommer til de største neste uke, da den kom inn til første leverantør i .se på fredag faktisk(Derfor skjermen kommer til meg på mandag)

Komplett var vel den første jeg trodde kom til få inn den skjermen siden dem er så store, men den gang ei, lurer på om komplett vil prioritere selge sine gamle 22" først? Så den sto som bestilling iallefall.

Mulig denne siten er velkjent men jeg legger link til den iallefall

http://www.widescreengamingforum.com/wiki/..._Games_List_-_A

Der får man en oversikt over veldig mange spill og hvilke av disse som støtter WS gaming, evt. hacks for få dette til.

Endret av RoosterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...