Asstroll Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvordan setter jeg passord på winrar ZIP archive? Har noe greier her som jeg ikke vil at broren min skal se Takker på forhånd for all respons Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du bare velger at du skal sette passord.. Det enkleste er vel at du søker i help fila til winrar, så står det hvordan man gjør det der.. Er lov til å sjekke selv derfor det storsett finnes help filer i alle programmer.. En måte å gjøre det på er at du velger add archive -> advanced -> set password.. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 men er bror din flink med data og har litt peiling så er det veldig enkelt å knekke passordet hvis man bruker rett software Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Samme det vel...Han forstår at han ikke se det som er inni, funka forresten ikke å sette passord på den måten du nevnte NeXz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå