Neddo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Har ein laptop so eg skulle ha lagt inn Windows Xp men der er ikkje cd-rom eller diskettstasjon på maskina og helder ikkje støtte på usb booting. Så då tenkte eg på over nettverke (lurte litt på ghost men har ikkje image fil so eg kan sende til den har berre xp cden) Noken so har noke tips på korleis eg skal gå fram. Har ei maskin so kan orden nettverke (har noke lovlig xp lisenser) har progam var som ghost. Har muligheit og skaffe andre programvare og. Endret 9. februar 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sjekk her: http://forums.practicallynetworked.com/arc...php/t-7678.html Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Sjekk her: http://forums.practicallynetworked.com/arc...php/t-7678.html 7909121[/snapback] Må ha disket på desse og so eg sa eg har ikkje diskettstasjon Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har ein laptop so eg skulle ha lagt inn Windows Xp men der er ikkje cd-rom eller diskettstasjon på maskina og helder ikkje støtte på usb booting. Pxe-boot. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) er enkelt det. formater den og legg in ms dos så den booter det. kopier så helle windows katalogen over. på disken. bytt pc start den og når det står: c:\ finn katalogen med navn winnt.exe (skriv bare: dir winnt.exe /s da kommer det opp hvor den er. gå så med "cd" og kom deg ditt. så skriv bare: winnt.exe så kommer winxp install greia opp (blå greia akuratt som du skule boota fra den. NB: noen ganger kan exe fila hette "winnt32.exe" normalt ligger den under mappa "i386" Endret 10. februar 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå