Filosofi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Lurer på hvordan jeg åpner opp porter på denne Sipura SPA-2100 adapteren ettersom jeg trenger å åpne noen porter.. Så tenkte det måtte være noen her med Telio, og da denne "kvalitetsfulle" boksen. Uansett, har søkt nettet opp og ned etter såkalt "portforwarding" på Sipura adaptere, men har ikke fått noen gode resultater.. Har også "åpnet" portene jeg vil åpne ved hjelp av "SPA 2100 Configuration Page", men dette hjelper ikke masse, ettersom portene fortsatt er låst. Brannmuren skal ikke være noe problem, der er alt som det skal. Enten er det bare jeg som er litt "n00b", eller så hører denne adapteren hjemme på Grønmo. Håper noen kan hjelpe meg med dette før jeg knuser hele adapteren. Takker for alle svar! Endret 9. februar 2007 av q_w_e_r_t_y Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Anbefaler deg å ta en titt på Telios eget forum. Alternativt kan du plassere Sipura bak en router og åpne porter. UDP 5060 UDP 16300-16700 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå