ZnulfeR Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Har akkurat kjøpt meg bærbar pc og begynt å installere windows xp sp2. Problemet er at windows ikke godtar (den orginale) produktnøkkelen min, eller noen annen produkt nøkkel. Har prøvd med produktnøkkel for både med og uten sp2. Noen som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
punq Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Når feilmeldingen kommer, står det ikke et nummer du kan ringe hvis du får problemer? Endret 10. februar 2007 av punq Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Microsoft support(forhåpentligvis) Lenke til kommentar
punq Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger har du formatert den andre pc'en med samme cd-key? man kan formatere 6 ganger elns før den slutter å funke... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei!Har akkurat kjøpt meg bærbar pc og begynt å installere windows xp sp2. Problemet er at windows ikke godtar (den orginale) produktnøkkelen min, eller noen annen produkt nøkkel. Har prøvd med produktnøkkel for både med og uten sp2. Noen som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre? 7908280[/snapback] Hva sier feilmeldingen du får? Produktnøkkelen må stemme overens med versjonen du prøver å installere. Hvis du har en original nøkkel og CD'en som hører til burde det funke. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger har du formatert den andre pc'en med samme cd-key? man kan formatere 6 ganger elns før den slutter å funke... 7914891[/snapback] Du kan formatere og installere så mange ganger du vil uten att cd key'en din slutter og fungere, men det er begrenset hvor mange ganger du får aktivert. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger har du formatert den andre pc'en med samme cd-key? man kan formatere 6 ganger elns før den slutter å funke... 7914891[/snapback] Du kan formatere og installere så mange ganger du vil uten att cd key'en din slutter og fungere, men det er begrenset hvor mange ganger du får aktivert. 7916163[/snapback] stemmer det er slitsomt... Men anbefaler at du noterer ned det som står om du har lovlig da... også tar kontakt med microsoft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå