Gå til innhold

WallHack og AimBot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hehe, Kan Noen Linke Meg Opp noen Wallhack Eller AimBots Jeg Kan Laste ned?

 

 

Suger i css :blush:  så må træne litt, Vet Ikke om Jeg Blir Dårligere Eller bedre, det vil jeg heller ikke at dere skal svare påå=) :!:

7908104[/snapback]

 

La meg si deg en ting, jeg suger også, men jeg har aldri vurdert og laste ned WH, aimbot og slikt. Jeg synes personer som deg rett og slett ødelegger spillet.

 

Skal du bli god er det en ting som gjelder: Spill, Spill og atter Spill! Tren hver dag og du vil fort merke at en blir bedre, pluss at du slipper og være redd for og bli VAC banna...

 

For som en sa tidligere i denne tråden: Selv om en vinner over deg en dag betyr det ikke at han er bedre enn deg for alltid, spill intensivt i feks. en måned og du blir langt bedre enn du er nå!

Lenke til kommentar
Hvis man helt klart ser at man bruker cheats, og samtidig ser steam-id'en i filen som blir sendt til Valve, tror jeg ganske sikkert at de tar et tak.
Vet ikke helt med Valve-folka, men hvis dette skjer på en radar-server, og du sender inn demoen til radar, så er det garantert ban.
Lenke til kommentar

Bare tull at man ikke blir bedre med cheats. Det er så sjukt bra trening at det er rart... Jeg snakker ikke om aimbot, men wallhack/esp.

 

Spill public i et par dager med slike cheats, bli kjent med hvor de kommer når du hører dem, og hvor du kan haxxe folk uansett på mappene. Etter ei stund blir du bra kjent med dette hvis du kosentrerer deg litt. Ikke bruk aimbot fordi du blir bare kicket fra serveren(fordi alle ser at du har det)

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Når folk ser at du cheater, tror jeg det blir recordet og sendt til Valve ganske fort :)

7911918[/snapback]

 

Man blir ikke bannet av filmer sendt til Valve. VAC ser på andre programmer kjørende samtidig og sånn.

7911928[/snapback]

 

VAC søker igjenom DLL filer som har blitt injected i hl2.exe filen.

Lenke til kommentar
Bare tull at man ikke blir bedre med cheats. Det er så sjukt bra trening at det er rart... Jeg snakker ikke om aimbot, men wallhack/esp.

 

Spill public i et par dager med slike cheats, bli kjent med hvor de kommer når du hører dem, og hvor du kan haxxe folk uansett på mappene. Etter ei stund blir du bra kjent med dette hvis du kosentrerer deg litt. Ikke bruk aimbot fordi du blir bare kicket fra serveren(fordi alle ser at du har det)

Så tar det et par måneder, så er kontoen din bannet. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...