Darth Kjell Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har gjort ganske mye rart opp igjennom tidene... har drevet med data lenge. 1. Jeg slettet Himem.386 eller noe (husker ikke helt navnet på den) på min 486 PC. Jeg skulle da ikke ha noe 386-dritt på min 486. Filen er seff en minnehåndterings-fil. PCen virket ikke akkurat bra etter det. 2. Hadde en "bra" en for bare noen uker siden. Hadde byggd 4 Pentium 4 PCer på rad. Da jeg skulle montere den 5. satte jeg i DDR-RAMen feil vei. Dette skal egentlig ikke være mulig, men siden det var den billigste RAMen jeg fant, var den seff ikke av høyeste kvalitet. Den var litt øøøhh... hva skal jeg kalle det... rom? slik at det så ut som den var rett montert. Slo på PCen så kom det bare masse blå røyk ut. RAMen og hovedkortet, et Abit BG7 gikk til h*lvete. Jaja, shit happens Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 På gamlesatan (pentium 90) ble det trangt om plassen på harddisk 1 (500mb). Så jeg tenkte jeg skulle hive over noen filer til harddisk 2, som var på 1gb. Ville flytte størst mulig filer, og jeg tenkte Windows-mappen ville være en god plass å finne sånne. Jeg fant noen filer, flytta dem over...så husker jeg ikke mer...annet enn at det ikke ble liv i den igjen Dette er to år siden. _________________ Hvem? [ Denne Melding var redigert av: Ingen på 2002-12-07 01:09 ] Lenke til kommentar
corcky Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har klart å formatere feil partisjoner. Monterte en gigantisk cpu kjøler på et gammelt ati kort. Kortet kom ikke nedi agp-sloten grunnet den store kjøleribben. Prøvde å ta av kjøleren. Kjøleren gikk av den. Det samme gjorde cpuen. Det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå