allyse Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er det noe du har gjort engang innen data som du syntes er litt flaut? Nå er det tiden for å si det :smile: Min "ting: Leverte hele pc'en inn til SPACEWORLD for å få et nettverkskort til å fungere. (de fikk det ikke til :razz:) OG Leverte PC'en inn for å sette inn 8MB ram hos magnar eikeland. De tok ut 4 mb, satt inn 8 og lot meg betale for 8 uten å få igjen de første 4. kom en regning på 1200,- i arbeid i tilleggg. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vell jeg klarte og knuse 2 AMD CPUèr på 5min. Var egentlig ikke min feil siden kjølern var litt herpa. Var ny fra Mikroplex ,men jeg sendte mail til dem og det kom ikke på tale om at jeg skulle få nye CPUèr elns hos dem.. Eller tilgode lapp da. Shit Happens.. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Min største tabbe var når jeg hadde spart alle bursdagspengene mine til og bygge meg en pc, første gangen jeg starta pc'n tok CPU'en fyr. Vi får heller ikke tilbake pengene! :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hmm eg skulle prøve å overklokke min 486 og fikk ikke det til og glemte kordan jumper oppsettet var og eg ble forbanna og knuste hele dritten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er ikke denne ? Jeg mener det har da vært en slik thread før :smile: Annyways...min største er vel...hm..tha...dah jeg formaterte c: uten vilje Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hmm.. mi største synd er nok det å ikkje ta bakcup av en ustabil IBM deskstar HD.. dere greier heilt sikker å tenkte dere kva som skjedde.. :razz: kapoff!! å ingen ulovlige mp3er igjenn.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 vel min størse data synd er at jeg tenkte på å bytte til intel cpu tilgi meg gud! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Trøkka "Reset" istedenfor å expresskopiere da HD begynte å lage lyder. 35gig rett i dass. Og ja: det var en IBM. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dette temaet er tatt opp før. Betyr vel bare at allyse er n00b. :razz: Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg skulle bygge PC til min morfar. Skrudde i skruene til HK i kabinettet, men tenkte ikke på å tilpasse antall skruer til hulla på HK, så noen av skruene sto rett opp i HK. Dere kan jo prøve å gjette hva som skjedde når jeg prøvde å starte opp.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 22:08, skrev C. Alshus:Dette temaet er tatt opp før. Betyr vel bare at allyse er n00b. :razz: Ekke no noob :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kan jo hende at nye ting er skjedd siden sist gang det ble tatt opp Edit: pluss nye brukere :grin: [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-03 23:12 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Bestilte et gf2mx AGP til min pII, og når jeg skulle sette det inn oppdaget jeg at det ikke var agp port på pcen :sad: Småsurt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 00:19, skrev Den Polse:Bestilte et gf2mx AGP til min pII, og når jeg skulle sette det inn oppdaget jeg at det ikke var agp port på pcen :sad:Småsurt. Lol Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hehe, jeg og hadde en sånn en.. Kjøpte det konge skjermkortet som var AGP, da jeg kom hjem fantest det ikke AGP port i pcen.. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Sendte inn et "defekt" HK til rep. La meg si det slik, det var ikke defekt... Så formaterte jeg engang feil partisjon. Jau du.. Ellers så har det gått ganske greit :smile: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 I en økt med hektisk feilsøking presterte jeg å starte opp en AMD Athlon T-Bird HELT uten kjøleribbe. Trenger vel ikke si mer.. :smile: Heldigvis er Garanti en fin ting. =) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Kom til å bryte strömmen under partisjonsresize... poff:) Gjorde ikke så mye da, mista litt gammel source og et spill jeg drev og programmerte men det trengte en remake uansett og ble riktig bra etterpå. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Allyse! Føler ikkje at eg har gjordt nokre store datasynder siden eg starta med datamaskiner :wink: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Min største datasynd var å levere in PC'n til reperasjon/bytte av CD-Rom stasjon når jeg i stillhet kunne ha skiftet den selv, og ikke ha brydd IBM med saken. Selv om garantien hadde gått til skogs så hadde jeg i det minste spart meg for en del møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå