Zerpent Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er det mulig å få kjøpt sånne koblinger hos rørlegger eller andre steder? Trenger 1/2". De hos netconnection koster 40,- og det er litt drøyt. Microplex har til 15,- men de er utsolgt... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har du ikke sett Johnny på 18 kjøre en 90 graders sving? Du får sikkert kjøpt slik i VVS avdelingen på Clas-Ohlson, der jeg kjøpte PVC slangene til min vannkjøling. Var mye annet til "vann" der og. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Clas Ohlson er bra det men det er litt dumt at nærmeste butikk er 40 mil unna... Bor i Molde. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Plastdeler finner du på båtutstyr, akvarie og caravan butikker. Også på større rørlegger butikker. Hos rørhandelen finner du også alt i messing. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 3dfxcool har til kr 25. Det er ikke oppgitt størrelse. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 De som 3dfxcool har er 10 mm. Da får jeg vel ta meg en runde i diverse butikker og sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå