uranus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Dette er 6. gang jeg handler trådløs til maskina, og denne funker heller ikke. Den finner ikke driver til USB Reciever, selvom jeg har installert alt som fulgte med og gjort som det står. Gang på gang på gang har jeg gjort dette og ender alltid opp med at jeg må levere musa tilbake til butikken. Musa funker på andre maskiner, men ikke min. Hva svarte skal jeg gjøre for noe? Tastatur på USB og trådløse USB enheter er det som ikke fungerer. Jeg MÅ få det til å funke idag! Lenke til kommentar
Privat Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du service pack installert? Virker andre usb enheter, hvis ikke, er USB disablet i Bios. Har du installert chipset drivere osv. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hvilken mus er det snakk om? Endret 9. februar 2007 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Service Pack er installert.. Har brukt usb ledning mus hittil uten problemer men jeg klarte å knuse den i bagen istad. USB er ikke deaktivert i bios, men kanskje det er instillinger for det å bruke trådløse usb enheter? Det er MX610 laser mus. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ingen som kan hjelpe? Jeg har ingen slike "generic mouse driver" greier i enhetsbehandling.. Kanskje jeg trenger en standard mus driver lagt inn, men finner ikke hvor jeg laster ned det heller så.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Trenger virkelig hjelp her, er et stort problem Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sikker på at du tar deg god tid. fra du plugger den til til du bare gir opp.. Det hender det kan ta noen sekunder før den i det hele tatt virker og det er sikkert en connect knapp på musa og mottakeren som du kan trykke... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Latt den stå i 10 timer.. Prøvd alt mulig Det har ingenting med det å gjøre uansett.. Maskina klarer ikke å kjenne igjen hva det er jeg plugger inn når det gjelder senderen, altså usb reciever. Endret 12. februar 2007 av uranus Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hmm. kansje det hjelper med å oppdatere eller reinstallere usb kontroller driver.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Prøvd det også Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå