Argon19 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har skummet igjennom forumet men jeg har ikke funnet noe om dette emnet... Vannkjøling er det stabilt, kan man stole på det? Jeg har en maskin som står på døgner rundt, denne skal jeg klokke og vanne :smile: Til dere som bruker vannkjløing, er dere nervøse? får dere sove godt om natta når den kjære står på? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ja, jeg sover søtt. Men det er jo ting som er lure å vite, f.eks. at silokonslanger gjør drømmene søtere enn plastslanger m.m. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Sover godt mens "snuskebassen" lager divx'er for meg. Men det er ikke et vedlikeholdsfritt system, man må rengjøre av og til. Sett bios til å slå av maskinen ved en gitt temp., så brenner du ikke CPU hvis pumpa stopper. Vær nøye med å stramme slangeklemmer og andre koblinger skikkelig, så du ikke får søl på komponentene. Ellers er det bare å klemme til, bygg deg vannkjøling, jeg angrer iallefall ikke, det er en nytelse å sitte nær maskinen, stille og fint. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 16:33, skrev Argon19:Jeg har skummet igjennom forumet men jeg har ikke funnet noe om dette emnet... Vannkjøling er det stabilt, kan man stole på det? Jeg har en maskin som står på døgner rundt, denne skal jeg klokke og vanne :smile:Til dere som bruker vannkjløing, er dere nervøse? får dere sove godt om natta når den kjære står på? Synes du vannkjøling høres skummelt ut, er redd for at det kan skade komponentene dine osv., tror jeg ikke vannkjøling er noe for deg. Du skal være litt gære`n for å vannkjøle, det skal sies :smile: Lenke til kommentar
muv Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hvis du har lert deg å fikle i maskina di uten å ødelegge ting, skal det nokk gå bra :smile: Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 joda, er vell litt gal... :smile: fikler en del i pcen, har bare burna... tja et par cpu'er, men de var ike mine obs... ikke odelagt noe i min enda. Tror det skal funke fint.. det koplette settet til Microplex, der er vel greit... det var jo det Tom brukte (dere vet vel hvem Tom er?!) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Thomas Papst? :razz: Åssen CPU har du? Det hadde vært nyttig å vite. Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har en AMD XP 2000+, og er det noen som vet hvor jeg kan faa tak i kj;lere til Hard Disken min? Jeg har og h;rt rykter om at denne 2000 modellen ikke er saa god aa klokke, stemmer det? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Om det bråker kommer jo an på hvordan du kjøler den. Vannet må jo også luftavkjøles på et vis! (Om du ikke har koblet den til springen og avløpet da.) I tillegg har man harddisk-støyen og blinking fra et par led frampå kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå