Gå til innhold

Hjelp, jeg finner ikke temperatur programmet mitt.

Anbefalte innlegg

Før, da jeg skrudde på PC-en, fikk jeg opp mange små rektangler som stod stablet på hverandre så formen ble et større rektangel. Hver av disse små rektanglene viste en temperatur, en viste for CPU osv. Dette var litt vanselig å forklare, men jeg har dessverre ikke noe bilde av dette. Trykket man på "x" (for å få disse firkantene bort), kom det en slags "blob" lyd (nesten som om en dråpe treffer noe vann). Problemet mitt er da at denne ikke kommer lengre når jeg starter maskinen, og jeg vil gjerne få den tilbake. Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at jeg ikke vet hva den het for noe, eller hvor den holder til på maskinen. Jeg tror det var noe som fulgte med hovekortet, som er et P5W DHD, eller kanskje noe annet som jeg har i maskinen.

Noen som skjønner hva jeg snakker om, og som kanskje kan hjelpe meg?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før, da jeg skrudde på PC-en, fikk jeg opp mange små rektangler som stod stablet på hverandre så formen ble et større rektangel. Hver av disse små rektanglene viste en temperatur, en viste for CPU osv. Dette var litt vanselig å forklare, men jeg har dessverre ikke noe bilde av dette. Trykket man på "x" (for å få disse firkantene bort), kom det en slags "blob" lyd (nesten som om en dråpe treffer noe vann). Problemet mitt er da at denne ikke kommer lengre når jeg starter maskinen, og jeg vil gjerne få den tilbake. Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at jeg ikke vet hva den het for noe, eller hvor den holder til på maskinen. Jeg tror det var noe som fulgte med hovekortet, som er et P5W DHD, eller kanskje noe annet som jeg har i maskinen.

7907138[/snapback]

Asus PC Probe II:

post-56736-1171203650_thumb.png

er det denne, så kan den lastes ned fra Asus sin nettside...

Lenke til kommentar

7907138[/snapback]

Asus PC Probe II:

post-56736-1171203650_thumb.png

er det denne, så kan den lastes ned fra Asus sin nettside... (jeg har disablet strøm-målerne...)

7919819[/snapback]

Lenke til kommentar

Ja, det er den!

Takk skal du ha. Jeg har bla. prøvd å kjøre PC probe, men det virket ikke så det var derfor jeg ble usikker på hvor egentlig dette temperatur programet kom fra. Jeg skjønner ikke hvorfor dette plutselig forsvant.

Jeg skal iallfalll prøve å installere det på nytt. Takk igjen!

MB er hovedkortet, ikke sant?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Ja, det er den!

Takk skal du ha. Jeg har bla. prøvd å kjøre PC probe, men det virket ikke så det var derfor jeg ble usikker på hvor egentlig dette temperatur programet kom fra. Jeg skjønner ikke hvorfor dette plutselig forsvant.

Jeg skal iallfalll prøve å installere det på nytt. Takk igjen!

MB er hovedkortet, ikke sant?

7938503[/snapback]

MB er hovedkortet ja, tror det måles ved chipsettet, har hvertfall inntrykk av at chipsetvifta går noe fortere når MB-temp er høy...

lilleninni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...