arildholta Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) xp-en sovnet inn. Etter en del krisehjelp fikk jeg liv i den igjen. Fant igjen alt nødvendig, og hadde brukbar sikkerhetskopiering. MEN IKKE EPOSTEN MIN!! HJELP!! I hvilke(n) mappe(r ) er det standard å lagre dem? Hvilke program egner seg for å søke etter noen tusen mailer? Hva skal jeg søke etter? Hva er "efternavnet"? *.? Endret 24. mars 2007 av arildholta Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kva e-post-program bruker du? I Outlook Express kan du finne ut kva mappe dei ligg i ved å gå til Tools --> Options, og under fanen Maintenance trykke på Store folder. På norsk vert det noko slikt som Verktøy --> Alternativer --> Vedlikehold --> Lagringsmappe. Hjå meg er det denne mappa: C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{FEFE4B5A-F766-4002-A7B3-EAFAD142CB62}\Microsoft\Outlook Express Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mappen som OE filene lagres er i utgangspunktet skjult, så du må skru på visning av skjulte filer. "Etternavnet" på filene er dbx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ...og for ti-1000'ende gang, backup er tingen ... Lenke til kommentar
arildholta Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 ...og for ti-1000'ende gang, backup er tingen ... 7909577[/snapback] Sannheten selv! Takk for hjelp. Jeg fant mailene igjen. Ikke i den mappen som var nevnt over, men tilsvarende. Det var identitetene som var krasja. Dermed kunne jeg importere dem inn under den nye identiteten. For så å importere dem i IncrediMail. Så var jeg noen tusen mail rikere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg fant mailene igjen. Bra for deg! Bra at du legger inn hvordan du til slutt løste problemet, det kan hjelpe andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå