SvennAndre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hehe, sitter og ser jeg og. Gamespot har noe slikt ofte, hver fredag elns. Morsom uansett spill. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hehe, sitter og ser jeg og. Gamespot har noe slikt ofte, hver fredag elns. Morsom uansett spill. 7910588[/snapback] Ja Men de kunne godt ha gitt oss ikke betalende bedre kvalitet da... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Syns det er helt greit jeg. Ser ikke nesehårene til elefantene, men overlever fint. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Syns det er helt greit jeg. Ser ikke nesehårene til elefantene, men overlever fint. 7910603[/snapback] Har elefanter nesehår?? :!: :!: :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jajaja, klart de har det ^^ Hmm, kunne og godt tenkt meg et giftcard på 700 dollar på best-buy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jauda, gøy å se på. Takk for opplysningen, TSP Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Thats it? Thats short. =( Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Liker ikke borgslag, hvorfor ikke ett eller annet uber feltslag med masse høyder, ting i veien osv? Kommentatorene var morsomme, forsto liksom ikke så mye av spillet og de kommenterte liksom alt ikke vi vil se på som feil og slikt, artig Det er forresten fullt mulig å se det igjen http://www.gamespot.com/pages/video_player...841&mb=mtwfeb07 "2 minutes 30 seconds left on the countdown timer. The slowest countdown timer ever" "Those are very, those is the medieval seconds!" "the old seconds" "the earth spun slower" "the only seconds.." (...) "2 minutes left on the clock here" "On the worlds slowest countdown clock" "What is the stopwatch showing?" "My stopwatch is already at 20 minutes, because of the time difference over there..." (...) "Lets take a look at the logs and see what the official numbers are." "Yes. (*stille*) Sooooo altough we see the seconds slowly, the official seconds is going faster? "Honestly, I dont know" "Awesome, we go to the logs." Endret 10. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Var kul den videoen, virka som en grei senario også - men ikke noe man kunne spilt "1on1" online mot randoms. Hadde vært kult om de lagde en bedre multiplayer del av spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) ok så kampen nå. dominic var en helt klart bedre spiller. Virka som han ikke så elefantene kom inn den gata da. hadde gjort det enda bedre om han kontra de med 2 tropper fra hver side. Endret 17. februar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Forstår ikke hvordan han ene (Colin, tror jeg han het) kom seg til finalen. Jeg hadde spilt bedre enn han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Forstår ikke hvordan han ene (Colin, tror jeg han het) kom seg til finalen. Jeg hadde spilt bedre enn han. 7969758[/snapback] er enıg der. han skulle ha trukket kavalerıet bak murene ısteden for aa angrıpe hele det tımrıde kavalerıet med den maktforskjellen. Han hadde dog flaks at han klarte aa ta tımrıdenes General paa denne maaten. synes ogsaa begge spıllerene gjorde noen krıtıske feıl. som forsvaret mot elefantene. om jeg hadde spılt hadde jeg plasser(omplassert) all kavalerı ved muren som ble skutt. paa begge sıder. da hadde jeg tatt elefantene allerede her. Det er ıkke lett med tyrkısk tastatur Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå har kavaleri en vesentlig svakhet mot elefanter, da. Det mappet finnes også i en verson som heter Desert Sanctuary, der Egypt sloss mot France/England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ja jeg vet det. men det hadde vært den beste måten å ta de på. istedenfor at de tramper ned alt av infanteri i midten. så hadde det vært bedre å flanke elefantene når de kom inn der fra front og begge sidene med kavaleri. ikke lett å sloss mot elefanter og dette tror jeg hadde vært det beste måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå