TSP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) 1. Februar kunne en melde seg på til en Medieval 2: Total War konkurranse på gamespot.com nå er det duket for finalen. Natt til i morgen 01:00 braker det løs, finalen kan da sees på "Gamespot Tournament TV" for å få til å vise det, vil 2 administratorer/dommere fra gamespot bli med i kampen som tilskuere. Kampene som har blitt spilt hittil har blitt spilt på "Grassy Plain" -kartet og det er 1 mot 1, vinneren av de totalt 64 personene som kunne være med vil vinne ett 700 dollar gavekort på best buy, andreplassen får et gavekort på 300 dollar. Reglene er blant annet at det ikke er lov med artilleri, elefanter, mer enn 8 kavalerienheter og enhetene skal velges fra "Høymiddelalderen". I finalerunden er det litt annerledes enn tidligere. Creative Assembly har laget et spesielt kart med helt bestemte enheter. Det skal spilles i to omganger, begge skal ha muligheten til å forsvare seg og angripe. Den som angriper har en stor fordel, såpass stor at det visstnok vil være umulig for forsvarer å vinne. Meningen med dette er at den som klarer å forsvare seg lengst er vinneren. Siden begge før eller siden skal være angriper eller forsvarer med de samme enhetene er sjansene for seier i teorien like store for begge deltakere. Hvis det skulle skje at begge klarer å vinne som forsvarere, vil det bli spilt et nytt slag på "Grassy Plain" som tidligere. Administratorene vil da kun kjøpe seg peasants og gi seg med en gang for å kunne se/streame kampen. Les mer om det hele her: http://www.gamespot.com/tournaments/mtwfeb07/faq.php Og se kampen her: http://www.gamespot.com/tournaments/mtwfeb07/tv.php Endret 10. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Går det an å få sett denne igjen senere, i tilfelle jeg ikke gidder i natt? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fett, jeg kommer til å se. Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 bare tre timer igjen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Cant wait. Ihihihihi. Er det 48 spillere på en battleground?! Endret 9. februar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Er det muligheter for å se dette slaget senere? Mamma/Pappa kommer sikkert å maser om at jeg må legge meg snart.. tror du at det kommer en replay senere? Endret 9. februar 2007 av M.F. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer ikke inn på gamespot..Har de ekstremt treige servere eller? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor ser man slaget? jeg får bare ett bilde der.. så trykker jeg på det, og da kommer det bare reklamer opp.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Er det 48 spillere på en battleground?! 7909335[/snapback] Nei, det er kun 1 mot 1. Er det muligheter for å se dette slaget senere? Mamma/Pappa kommer sikkert å maser om at jeg må legge meg snart.. tror du at det kommer en replay senere? 7909779[/snapback] Kan hende, men jeg vet ingenting for sikkert, det jeg vet er at det ikke er usannsynlig. Jeg kommer ikke inn på gamespot..Har de ekstremt treige servere eller? 7909789[/snapback] Jeg er inne nå hvertfall. Forøvrig kunne jeg ikke trykke "Apply changes" i Opera, så måtte bruke IE for å kunne fortsette etter å ha bestemt båndbredde. Sliter meg gjennom masse reklame, begynner det snart tro? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Klikker på reklam-musikken ! xD Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Samme her, reklamer er down, minner litt om kino. =\ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nå er det on til meg i noen sec.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Yey, etter at siden hadde loadet i 15min kom den Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det var på tide. Gleder meg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 It has begun! 7910394[/snapback] Det er noen galt, jeg får opp avspillingsvinduet men ikke noe bilde, bare lyd Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kommentatorene var ikke _helt_ på høyden Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kommentatorene var ikke _helt_ på høyden 7910543[/snapback] Nå virker det, men kvalitetn var skuffende Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En av komentatorene: -Now theyre all on fire... -Fire hurts.. -Have you ever been on fire? -No... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå