Gå til innhold

Total War: Medieval 2 kamp på gamespot tv i kveld!(ferdig)

Anbefalte innlegg

1. Februar kunne en melde seg på til en Medieval 2: Total War konkurranse på gamespot.com nå er det duket for finalen.

Natt til i morgen 01:00 braker det løs, finalen kan da sees på "Gamespot Tournament TV" for å få til å vise det, vil 2 administratorer/dommere fra gamespot bli med i kampen som tilskuere.

Kampene som har blitt spilt hittil har blitt spilt på "Grassy Plain" -kartet og det er 1 mot 1, vinneren av de totalt 64 personene som kunne være med vil vinne ett 700 dollar gavekort på best buy, andreplassen får et gavekort på 300 dollar. Reglene er blant annet at det ikke er lov med artilleri, elefanter, mer enn 8 kavalerienheter og enhetene skal velges fra "Høymiddelalderen".

I finalerunden er det litt annerledes enn tidligere. Creative Assembly har laget et spesielt kart med helt bestemte enheter. Det skal spilles i to omganger, begge skal ha muligheten til å forsvare seg og angripe. Den som angriper har en stor fordel, såpass stor at det visstnok vil være umulig for forsvarer å vinne. Meningen med dette er at den som klarer å forsvare seg lengst er vinneren. Siden begge før eller siden skal være angriper eller forsvarer med de samme enhetene er sjansene for seier i teorien like store for begge deltakere.

Hvis det skulle skje at begge klarer å vinne som forsvarere, vil det bli spilt et nytt slag på "Grassy Plain" som tidligere. Administratorene vil da kun kjøpe seg peasants og gi seg med en gang for å kunne se/streame kampen.

Les mer om det hele her: http://www.gamespot.com/tournaments/mtwfeb07/faq.php

Og se kampen her: http://www.gamespot.com/tournaments/mtwfeb07/tv.php

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det 48 spillere på en battleground?!  :dribble:

7909335[/snapback]

Nei, det er kun 1 mot 1.

Er det muligheter for å se dette slaget senere? Mamma/Pappa kommer sikkert å maser om at jeg må legge meg snart.. :( tror du at det kommer en replay senere?

7909779[/snapback]

Kan hende, men jeg vet ingenting for sikkert, det jeg vet er at det ikke er usannsynlig.

Jeg kommer ikke inn på gamespot..Har de ekstremt treige servere eller?

7909789[/snapback]

Jeg er inne nå hvertfall. Forøvrig kunne jeg ikke trykke "Apply changes" i Opera, så måtte bruke IE for å kunne fortsette etter å ha bestemt båndbredde.

Sliter meg gjennom masse reklame, begynner det snart tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...