runy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Jeg er villig til å kjøre et godt stykke, hvis noen her vet om en eller annen butikk som har Nintendo Wii! Setter stor pris på hjelp mvh runar Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du muligheten å bestille på nett, bør du først og fremt gjøre det her og nå! I og med det at etterspørselen er så stor skal det litt til å få en over disken dessverre Har fått med meg at elkjøp selge noen brukbare bundle pakker til 3995.- www.elkjop.no Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Slik jeg har forstått det så får visstnok butikkene jevnlig inn maskiner, så du må være heldig om du skal få tak i en. Som Mithos sier er nok det beste å forhåndsbestille et/flere steder, og å stikke innom dine nærmeste butikker i blant for å sjekke om de har fått inn. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Et tips: Hold deg unna Elkjøp, Spaceworld og lignende og sats på lekebutikker, bokhandler etc som man fort glemmer selger konsoller. Kjenner selv en som kunne spasere inn på Brio ved ettermiddagstider på lanseringsdagen og skaffe seg en Wii. Endret 9. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har ikke lefdal en bundle med wii, wiimote og zelda for 4 laken? sjekk der Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei, Jeg vet det er 3-4 konsoller inne hos EB Games i Porsgrunn.. hvis du er villig til å kjøre dit. Mvh. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå