Gå til innhold

EGM gir Virtua Fighter 5 (PS3) 97\100!

thehazen

Anbefalte innlegg

Øh..VF skulle vel da vitterlig ha Online på Xbox 360 eller? Skal for svarte fungere bra online uten lagg vel..er vel heller det at MS sitt system fungerer bedre rett og slett.

EDIT: Så er det mulig at online planen er er droppet for begge versjoner. Vetta faen eg, gidder ikkje søke heller. Fill me inn please.

7908936[/snapback]

Kommer ikke med onlinestøtte til 360, og det ville ikke funke bra hvis det gjorde det. Litt lag får man uansett og i Virtua Fighter vil det være for mye. Ihvertfall for de som har gått dypere inn i spillet vil det være håpløst å spille online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virtua Fighter er for spesielt interessert. De som liker de enklere og mer flashy spillene som DOA,Tekken og Soul Calibur, liker som regel ikke VF.

Selv er jeg enig med Mala og har vært lei disse spillene i mange år nå. SC2 og Tekken 5 var dråpen for meg.

Lenke til kommentar
Eneste fighte spillet jeg har likt er Tekken 3...og det holder forsatt den dag i dag.

7910688[/snapback]

Sant det. Det er så godt som like "morsomt" å spille idag som Tekken 5 er. Samme gjelder alle seriene. Dette er problemet med slåssespillene nå. De har totalt stagnert. Noen nye figurere og nye triks i hvert spill holder ikke lenger.

Lenke til kommentar
Det der gjelder vel egentlig ikke bare for slåssespillsjangeren... :whistle:

7910769[/snapback]

Kan man kanskje si. Man tør påstå at få andre sjangere har utviklet seg mindre. Problemet er at så lenge de ikke lager de langt mer 3D så er det ikke så mye de får gjort.

Og hvorvidt det vil bli en suksess også spørs jo. Forsøk på det har ikke akkurat blitt det.

Det vil alltid være folk som liker dem, men så populære som de var for 10 år siden vil nok ikke gjenta seg med det første.

Endret av Enduro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...