thehazen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det var jo ikke rent lite heller da! http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/virtuafighter5 Electronic Gaming Monthly Virtua Fighter 5 kicks everyone's ass up and down the block. Sure some fighting series like "Soul Calibur" and "Tekken" distract you with all kinds of extra modes and, uh, bowling, but VF5 rises above the pack thanks to the sheer depth of its gameplay. 97\100 Endret 9. februar 2007 av thehazen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hmmm.. tror om man kanskje blir nødt til å kjøpe slosse spill til ps3. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe dette. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Rettelse. Shane Bettenhausen gir 97/100 til Virtua Fighter 5 Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Link også når du først quoter Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ingen overraskelse at VF fantasten Shane gir spillet god omtale. Har man fulgt med på 1up show en stund så vet man hva han mener om spillet. Endret 9. februar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Shane... huff.. Men, VF5 ser fett ut det! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hadde tenkt å vente på Tekken 6, men det ser jo ut til å vere laaaaaangt vekke. Kankskje det vert eit kjøp! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 30000 er jo latterlig dårlig, er vel ikke så rart uten ONLINE støtte japanere stikker heller bort til Arkaden og spiller det der da. Vi får heller glede oss til Xbox 360 versionen med god online støtte Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Blir ikke online multiplayer i 360 versjonen heller. Dessuten er neppe den manglende online delen noe stort problem i Japan. Har ikke inntrykk av at de er så opptatt av online multiplayer som her i vesten. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Men Arkade haller med Virtua Fighter 5 finnes på hvert hjørne i Japan :!: Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 virtua fighter er ett veldig vel balansert slossespill og grunnen til att det ikke er online er akkuratt dette. Timing er alt i spillet og det er ikke plass til noe LAGG i det hele tatt. NULL. derfor er det ikke online. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 virtua fighter er ett veldig vel balansert slossespill og grunnen til att det ikke er online er akkuratt dette. Timing er alt i spillet og det er ikke plass til noe LAGG i det hele tatt. NULL. derfor er det ikke online. 7908061[/snapback] Skulle tro man kunne spille på lokalnett i hvertfall? Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ble jo ikke online alikevel, derfor ble det som stod her tull Endret 9. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Eg hadde vel allereie bestemt meg for å kjøpe dette spelet, men det er jo hyggjeleg å høyre frå dei som har spelt det at det ikkje er so verst. Likte VF4 på PS2 veldig godt, synest det har eit av dei betre kampsystema. Gode moglegheiter for å unnvike/avlede/gripe gjer at ein kan få litt meir stilfulle kampar en når det berre blir ei rein utveksling av slag og spark. Og eg er heller ikkje so oppteken av online multiplayer "som her i vesten". Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Shane... huff.. 7907485[/snapback] Snakker vi med whiskey stemme her eller? Tja..har liksom spillt med drittlei slike spill eg via. Tekken 1 tom.3. Har DOA4 liggende,men gidder liksom ikke ofre saa mye tid paa disse spillene lenger. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Virtua Fighter har feil type figurer for min del. Blir liksom så standard og har-sett-det-før. Så for min del står jeg over denne og venter jeg til neste Guilty Gear tittel. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 virtua fighter er ett veldig vel balansert slossespill og grunnen til att det ikke er online er akkuratt dette. Timing er alt i spillet og det er ikke plass til noe LAGG i det hele tatt. NULL. derfor er det ikke online. 7908061[/snapback] Skulle tro man kunne spille på lokalnett i hvertfall? 7908270[/snapback] Hvorfor skulle man spille dette spillet på et lokalt nett. Dette er jo et spill man spiller på samme konsoll viss man er i samme rom. Trenger ikke egen skjerm engang. Ser like godt begge to på den ene. Det er noe av det som gjør slossespill så gøy med venner. Det som ikke gjør det så gøy er at jeg suger i slossespill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Øh..VF skulle vel da vitterlig ha Online på Xbox 360 eller? Skal for svarte fungere bra online uten lagg vel..er vel heller det at MS sitt system fungerer bedre rett og slett. EDIT: Så er det mulig at online planen er er droppet for begge versjoner. Vetta faen eg, gidder ikkje søke heller. Fill me inn please. Endret 9. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tror begge versjonene vil ha online leaderboards eller noe slikt. (ikke at jeg vet helt hvordan det vil virke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå