Gå til innhold

EGM gir Virtua Fighter 5 (PS3) 97\100!

thehazen

Anbefalte innlegg

Det var jo ikke rent lite heller da!

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/virtuafighter5

Electronic Gaming Monthly

Virtua Fighter 5 kicks everyone's ass up and down the block. Sure some fighting series like "Soul Calibur" and "Tekken" distract you with all kinds of extra modes and, uh, bowling, but VF5 rises above the pack thanks to the sheer depth of its gameplay.

97\100

Endret av thehazen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
virtua fighter er ett veldig vel balansert slossespill og grunnen til att det ikke er online er akkuratt dette. Timing er alt i spillet og det er ikke plass til noe LAGG i det hele tatt. NULL. derfor er det ikke online.

7908061[/snapback]

Skulle tro man kunne spille på lokalnett i hvertfall?

Lenke til kommentar

Eg hadde vel allereie bestemt meg for å kjøpe dette spelet, men det er jo hyggjeleg å høyre frå dei som har spelt det at det ikkje er so verst. :) Likte VF4 på PS2 veldig godt, synest det har eit av dei betre kampsystema. Gode moglegheiter for å unnvike/avlede/gripe gjer at ein kan få litt meir stilfulle kampar en når det berre blir ei rein utveksling av slag og spark.

Og eg er heller ikkje so oppteken av online multiplayer "som her i vesten". ;)

Kay

Lenke til kommentar
Shane... huff..

7907485[/snapback]

Snakker vi med whiskey stemme her eller?

Tja..har liksom spillt med drittlei slike spill eg via. Tekken 1 tom.3. Har DOA4 liggende,men gidder liksom ikke ofre saa mye tid paa disse spillene lenger.

Lenke til kommentar
virtua fighter er ett veldig vel balansert slossespill og grunnen til att det ikke er online er akkuratt dette. Timing er alt i spillet og det er ikke plass til noe LAGG i det hele tatt. NULL. derfor er det ikke online.

7908061[/snapback]

Skulle tro man kunne spille på lokalnett i hvertfall?

7908270[/snapback]

Hvorfor skulle man spille dette spillet på et lokalt nett. Dette er jo et spill man spiller på samme konsoll viss man er i samme rom. Trenger ikke egen skjerm engang. Ser like godt begge to på den ene. Det er noe av det som gjør slossespill så gøy med venner. Det som ikke gjør det så gøy er at jeg suger i slossespill :(

Lenke til kommentar

Øh..VF skulle vel da vitterlig ha Online på Xbox 360 eller? Skal for svarte fungere bra online uten lagg vel..er vel heller det at MS sitt system fungerer bedre rett og slett.

EDIT: Så er det mulig at online planen er er droppet for begge versjoner. Vetta faen eg, gidder ikkje søke heller. Fill me inn please.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...