Me04 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei, Jeg har et stort problem. Jeg har Nokia N70, fikk den for 2år siden snart. Problemet er at når jeg skal sette inn nye låter i mobilen med bluetooth. Jeg sender låtene fra pcen til mobilen. Og da kommer de som meldinger til mobilen. Og derfra må jeg inn på meldingen og velge "Valg, lagre" Så spør den meg om jeg vil lagre den på minnekort eller telefonene. Jeg trykker på Minnekort. Så spør den om jeg vil endre på navnet. Og så kan jeg bare trykke ok. Når jeg trykker OK kommer det opp et vindu der det står at det er for lite minne og jeg må slette noen data først. Men det som er det er at jeg har satt inn et helt nytt minnekort på 1GB. Den er helt tom. Det er ingenting i den. Jeg klarte å sende 2låter og lagre dem men den tredje ville ikke. Så jeg sendte en annen for å prøve men den ville heller ikke. Den sider dt samme hele tiden. Uansett om jeg prøver å lagre den på telefonen. Kan noen si hva jeg skl gjøre? Vær så snill! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Prøv å formatere minnkortet via mobilen først? Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Prøv å formatere minnkortet via mobilen først? 7906695[/snapback] Har prøvd men det nytter ikke! Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Kan ingen hjelpe meg? Trenger hjelp seriøst!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå