Gå til innhold

Masse artifacts på nytt skjermkort!

//E

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte et ASUS GeForce 7600 GS (link), satt det i og trodde alt fungerte. Men med en gang jeg skulle begynne å spille (WOW) begynte det å flimre og komme masse artifacts over hele skjermbildet. Det som var litt rart var at når jeg spilte spillet i et vindu mens jeg kunne se skrivebordet, flimret det kun på den delen av skjermen spille vistes. Har lastet ned de nyeste driverne. Det jeg vet kan være en faktor er at strømforsyningen min er helt fantastisk dårlig! Kan det være kortet ikke får tilstrekklig med strøm, eller ville bare hele maskinen kubbet da?

På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken psu har du da? Kan hende det får for lite strøm ja, men det kommer an på strømforsyninga di, noe jeg ikke har fått info om. :) Ellers kan du sjekke at kjølingen sitter som den skal og at temperaturene ikke er ille. Sjekk med everest eller lignende programmer.

Lenke til kommentar
Takk for tipset! Kortet kom rett fra boksen, så det burde være i god stand. Skal sjekke tempn :)! Men kan artifacts være en konsekvens på for lite strøm? PSU er på patetiske 250 W  :w00t:

7906865[/snapback]

Oppgitt watt sier lite. Dette har også med kvaliteten på PSU.

Lenke til kommentar

Mine gamle Radeon 9700Pro og 9700Pro AIW fikk etterhvert noe av samme problemet. Hos meg var det ødelagt hardware som konsekvens av høy temp og mye bruk. Jeg ville ha hørt med forhandleren, det kan jo være defekt.

edit: skirveleif

Endret av KongeOdin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...