jungl Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg gleder meg som en unge. Rykter om flere nye objektiver til four thirds og 3 nye Olympus DSLR med live view. Utrolig hvor opphengt man kan bli i merker. Er det tilsvarende rykter for andre merker? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg gleder meg, men ikke til flyturen. Investerer i massevis i ekstra batterier til laptop og mediaspiller for ikke å krepere av kjedsomhet på reisen. Men selve messen blir bra! Noen andre som skal av gårde? Noen som har spesielle ønsker fo hva Akams utsendte (meg) skal se nærmere på der borte? PS! En happening med Olympus er allerede på planen, ja. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Siden PMA inneholder mye mer enn bare digitale speilreflekser så flytter jeg den til en mer egnet plass enn kategorien "Speilrefleks - digitalt". Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som har spesielle ønsker fo hva Akams utsendte (meg) skal se nærmere på der borte?7906562[/snapback] Om de er klare til messen: - Pentax' nye objektiver med værforsegling og intern fokusmotor. - Sigmas nye objektiver med billedstabilisator. Om du snakker med noen langt nok inne i Canon-systemet, kunne du jo spørre om hvorfor Canon ennå ikke har lansert noe DSLR med ECF ("Eye Controlled Focus"), med mindre de gjør nettopp det på messen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå