mck Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hadde egentlig bestemt meg for HP, men Dell 640m føler jeg fortjener litt mer oppmerksomhet før jeg bestemmer meg. Det med batteriet er et stort pluss! Edit: Og hvor viktig er det med 7200 harddisken? for den største med 7200 er 80gb, skulle gjerne hatt 120gb.. Endret 18. februar 2007 av mck Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du vil nok merke en liten ytelsesforskjell, men det tror jeg ikke vil bli noe problem. Så om du vil ha 120gb så velger du det Du kan lese litt mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=526813 Mvh Christian Lenke til kommentar
mck Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Du vil nok merke en liten ytelsesforskjell, men det tror jeg ikke vil bli noe problem. Så om du vil ha 120gb så velger du det Du kan lese litt mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=526813 Mvh Christian 7969145[/snapback] Takk for nyttig svar der, da får jeg vente til 28.feb da får Dell Windows Vista på sine maskiner. Men hvordan er byggekvaliteten på maskinen? Du har ingen bilder av maskinen du kan poste her i forumet evt. PM? Hadde vært fint å sett litt bilder av den. Så da er det siste bare å bestemme seg for HP eller Dell, jeg liker designet på HP bedre, men så virker det som jeg får litt mer passende pc hvis jeg velger Dell. Bedre prosessor, batteri osv. Endret 19. februar 2007 av mck Lenke til kommentar
mck Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ser på HP's sider at det kommer mange modeller i dv22xx serien, flere av de som så interessante ut. Går det ann å finne ut når disse vil komme for salg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå