dabear Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg prøvde å komme med innpå forumet fra skolen idag, men uansett hva jeg trykker, kommer det feilmelding. Er hele stfk blokkert? ** Din ip er: 217.199.54.130 Ditt vertnavn er: fw.stfk.no ** Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er korrekt, noen har ikke klart å la vær med spammingen sin mot oss og dermed har vi utført tiltak for å få fred Hvor lenge utestengelsen varer får vi nesten se, skulle vi plutselig få beskjed om at vi kan være trygge på å ikke få flere spammere vil utestengelsen fjernes med en gang. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Er det ikke mulig å åpne for lesing iallefall da? Synes det er kjekt å ta seg en tur innom forumet i fritimene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Slett informasjonskapsler (som det heter i FF) fra diskusjon.no. Da kan du i det minste lese. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hvordan gjør jeg det i IE da? Mener alt av cookies slettes når du quiter nettleseren jeg, men mulig det ikek stemmer (historie slettes iallefall). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 IE: Verktøy -> alternativer for internett -> slett informasjonskapsler? Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Det er korrekt, noen har ikke klart å la vær med spammingen sin mot oss og dermed har vi utført tiltak for å få fred Hvor lenge utestengelsen varer får vi nesten se, skulle vi plutselig få beskjed om at vi kan være trygge på å ikke få flere spammere vil utestengelsen fjernes med en gang. 7906442[/snapback] Jeg fikk ikke logget inn jeg heller, selv om jeg hverken har spammet eller glemt passordet (det er lagret i FF). Ikke før jeg fikk tilsendt nytt passord gikk det bra. Så noe er feil et eller annet sted.. Edit* Jeg fikk ikke opp mld om at jeg var utestengt, men at det ikke fantes bruker med mitt nick.. Endret 11. februar 2007 av Xenofil Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) det er visst flere skoler som har blitt sperret (eller er det den samme?) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=713068 Men uansett - når man er så dum å terroriesere forumet, må man regne med reaksjoner. Siden dette sjedde på en skole synes jeg kollektiv avstraffelse er helt greit! Men dog: er det slik at man ikke får lest innlegg en gang? Alle med blokkert ip havner på en 403-side? Edit: det var samme skole ja Endret 11. februar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 stfk er vel et gigantisk intraforum som har samme ip utad mot internett? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noe sånt. Utelukker en sinnssyk mengde med brukere, i hvert fall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=715241 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg