Gå til innhold

Blokkering av hele sør trøndelag fylkeskommune?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er korrekt, noen har ikke klart å la vær med spammingen sin mot oss og dermed har vi utført tiltak for å få fred ;)

Hvor lenge utestengelsen varer får vi nesten se, skulle vi plutselig få beskjed om at vi kan være trygge på å ikke få flere spammere vil utestengelsen fjernes med en gang.

Lenke til kommentar
Det er korrekt, noen har ikke klart å la vær med spammingen sin mot oss og dermed har vi utført tiltak for å få fred ;)

Hvor lenge utestengelsen varer får vi nesten se, skulle vi plutselig få beskjed om at vi kan være trygge på å ikke få flere spammere vil utestengelsen fjernes med en gang.

7906442[/snapback]

Jeg fikk ikke logget inn jeg heller, selv om jeg hverken har spammet eller glemt passordet (det er lagret i FF). Ikke før jeg fikk tilsendt nytt passord gikk det bra.

Så noe er feil et eller annet sted..

Edit* Jeg fikk ikke opp mld om at jeg var utestengt, men at det ikke fantes bruker med mitt nick..

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

det er visst flere skoler som har blitt sperret (eller er det den samme?) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=713068

Men uansett - når man er så dum å terroriesere forumet, må man regne med reaksjoner. Siden dette sjedde på en skole synes jeg kollektiv avstraffelse er helt greit!

Men dog: er det slik at man ikke får lest innlegg en gang? Alle med blokkert ip havner på en 403-side?

Edit: det var samme skole ja :p

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...