Gå til innhold

Xbox360 - skrur seg ikke på

Benbjo

Anbefalte innlegg

Da virker det som at Xbox360'en som jeg har hatt siden lansering har tatt kvelden. Maskinen har fungert perfekt helt til i dag, hvor den plutselig ikke skrur seg på lenger. Det virker ikke som det går noe strøm gjennom den. Får hverken grønne eller røde lys på boksen.

Fikk også for ca 2 uker siden 3 røde lys når jeg prøvde Conker Live and Reloaded, men skurdde av maskina og starta den opp igjen med Gears of War. Maskina har som sagt fungert siden det, men det hadde kanskje en innvirkning?

Garantien på Xboxen har vel gått ut (varer vel bare 1 år), så det nytter vel ikke å levere den til Microsoft?

Har jeg da noe annet valg enn å kjøpe en ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
send den inn slik som ca. 2000.000++ andre mennesker i verden har gjort

7906496[/snapback]

Hva er meningen med slike idiotiske innlegg? Kun for å konstantere til andre at du er en liten drittunge, eller for å vise hvilken fanboy du er? Kanskje du ikke har fått med deg at folk flest ikke liker fanboyer.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
send den inn slik som ca. 2000.000++ andre mennesker i verden har gjort

7906496[/snapback]

Hva er meningen med slike idiotiske innlegg? Kun for å konstantere til andre at du er en liten drittunge, eller for å vise hvilken fanboy du er? Kanskje du ikke har fått med deg at folk flest ikke liker fanboyer.

7906536[/snapback]

Kanke ha vært mer enig :no:

Lenke til kommentar
Har ikke Norge en lov om at all elektronikk skal vare i 3 eller 5 år?

7906449[/snapback]

Er 3 år garanti ja. Så har du kvitering, kan du gå å få ny. However...de fleste forlanger at den sendes inn til MS for reperasjon :/ noen kan være hyggelige å gi deg en ny med en gang, men det hører til skjeldenhetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...