Gå til innhold

Power DVD, endrer volumet på Pcen

Antatra

Anbefalte innlegg

Trodde dette var noe som allerede var svart på, men fant ingenting om emnet. Håper det ikke bare er jeg som er dårlig å søke nå da...

Problemet er dette; Den siste tiden har jeg merket av volumet når jeg spiller filmer med DivX, er veldig lavt. Selv om jeg skrur på full guffe på DivX, så må jeg skru opp en god del på høytalerne før jeg er fornøyd.

Nå tenkte jeg at det får være nok, og bstemte meg for å sjekke det ut nærmere. Det ser ut som om Power DVD virker som en forsterker og demper på lyden. Dette gjelder DivX, WMP, iTunes, eJay, VLC, det meste altså.

Når Power DVD ikke kjører, og jeg starter et av programmene nevnt over, om det er audio eller video, så må jeg som sagt stille høytalerne veldig opp. Hvis jeg da starter Power DVD, så guffes lyden opp noe enormt. Hvorfor ?

Noen som har peiling på dette, eller er det å slette Power DVD? Vil helst beholde det, da det brukes en del.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
overstyre ikke power dvd hoved lydkanalen ?

ser du at glideren endre posisjon på avanserte lyd.. når du endre denne i power-dvd.?

7906048[/snapback]

Hvis jeg bruker tastatur knappen til å endre lyden med, så ja, da beveger slideren på Power DVD seg synkront med hva jeg stiller inn. Hvis jeg da spiller av musikk, å stiller lyden, til si 10%, noe jeg hører. For så å avslutte Power DVD, så forsvinner lyden helt.

Så et eller annet er det som ikke stemmer helt her :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...