Gå til innhold

Pavilion dv9271 - Noen erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Etter en lang periode med og se over alle spesifikasjoner på alle hp pavilion bærbare maskiner har jeg bestemt meg for å velge HP Pavilion dv9271ea

Så er det ett par ting jeg lurer på, først er om den prossesoren har 64-bits databehandling ? alså Intel Core2Duo T5600. Hadde vært greit om noen fant utav det.

Det andre er att jeg har ikke funnet noen som faktiskt har kjøpt denne maskinen så jeg har ingen peiling på hvordan den egentlig er i praksis, noen som har erfaring med denne maskinen ?

viss du har ett alternativ kjøp til og anbefale så tar jeg gjerne imot det og, prisen må ikke stige over 11 tusen inkl. frakt. Skal brukes mest til vanlige ting, er ikke store gameren.

setter pris på alle svar (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ser ut til være nesten lik min dv9085 bortsett fra at min har 2GB minne og ikke kom med Vista.

Fin maskin, men vær klar over at den er litt stor og tung og ikke klarer mer enn et par timer på batteri. Hvis du som jeg stort sett skal flytte den rundt i huset er den ypperlig. Ellers kan du se på erfaringer med de andre Core2Duo maskinene i dv9000 serien som finner endel av på dete forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...