Ingolfzp Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg eier en SE W800i som er i god stand, men det avtagbare dekselet over batteriet har gått i stykker. Siden dette neppe kan tas under garantien, lurte jeg på om noen kanskje sitter på en defekt W800i som de vil selge/gi bort batteri-dekselet fra! Jeg betaler selvsagt for portoen og bryet! ...Jeg er sikkert ikke den eneste som har havnet i denne situasjonen? Kanskje noen andre har gode tips til hvordan man bør gå frem? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En butikk kan som regel skaffe deg et slikt deksel, tipper du må ut med rundt 149-198 kroner. Men regn med litt ventetid hvis de ikke har på lager. Eventuelt stikk innom et serviceverksted hvis du bor i nærheten av et. Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 En butikk kan som regel skaffe deg et slikt deksel, tipper du må ut med rundt 149-198 kroner. Men regn med litt ventetid hvis de ikke har på lager. Eventuelt stikk innom et serviceverksted hvis du bor i nærheten av et. 7908216[/snapback] Takk for tips! Jeg har hørt rykter om at det ikke gikk an å skaffe seg nye deler på den måten - men det er visst lys i tunnellen allikevel :-) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jobber selv på Elkjøp hvor vi bestiller mobildeler litt sånn innimellom. Bestilte et W800i bakdeksel (det lille hvite), kom på 45,- for deksel og 60,- for småordregebyr. Alt inkludert frakt. Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jobber selv på Elkjøp hvor vi bestiller mobildeler litt sånn innimellom. Bestilte et W800i bakdeksel (det lille hvite), kom på 45,- for deksel og 60,- for småordregebyr. Alt inkludert frakt. 7912183[/snapback] Jeg var på elkjøp i dag, og de ga meg link til www.deltaservice.no , hvor jeg visstnok bare kunne bestille selv! Lenke til kommentar
glosi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gikk det bra å bestille selv? litt nysgjerrig på dette da det hadde gjort det enklere med delebestillinger på min butikk. Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 "Vi selger dessverre ikke deler til privatpersoner kun til forhandlere. Med vennlig hilsen/Best regards Steinar Kaspersen Teamleder Sony Ericsson" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå