bearbuddy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei jeg har ett casio qvr41 kamera, det er ganske gammelt. Problemet er bare at sist jeg brukte kameraet funket det, så 2 måneder senere funket det ikke, det hadde altså bare sluttet og fungere. Noen som har noen råd til meg for hvordan jeg kan få dette kamera til og gå igjen? Er interessert i og få det til og gå igjen for skal bruke det når jeg kiter og da kan jeg ikke ha ett dyrt kamera på innerlomma. Takk for alle svar mvh Bjørnar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hadde vært greit med en beskrivelse av "funket det ikke". Skal vi komme med fornuftige forslag må vi ha noe å gå på. Mistenker imdlertid batteri - men nærmere beskrivelse fra din side er nødvendig! Lenke til kommentar
bearbuddy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 å ja sorry. Kameraet var helt dødt, det vil bare ikke skru seg på. Har prøvd batterier det funker ikke. Det virker som om kameraet bare har død ut ingen tegn til liv. Og ingenting har skjedd med kameraet siden det funka sist det hadde bare ligget i ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå